Ik heb het ook een keertje laten doen bij een tolk (die ik vond via Bokt, per pb meer info) die mij en mijn pony niet kende. Er kwam niets uit waar ik iets met kon doen, enkel veel vragen bijgekregen. De pony gaf feedback op dingen die nog nooit gebeurt waren (bv mijn vraag was of ze haar werk leuk vond, dat was toen vooral kinderen op haar rug, antwoord was dat de kindjes de singel te snel te strak trokken, ik heb steeds opgezadeld en doe het steeds in 3 keer, eerst gewoon eerste gaatje, verder hoofdstel aan, paar gaatjes verder, dan naar piste even loswandelen en dan nog een paar gaatjes verder). Toen ik aan de tolk doorgaf dat dit niet kon kloppen zei ze dat het van het verleden misschien was, maar ik liet nooit kinderen alleen opzadelen, ...) Nog zo van die rare antwoorden, alsof ze gokte en ik kreeg ook vaak het gevoel dat het vaak om standaard antwoorden gaat. Zoals dat ze niet graag meer ging wandelen, terwijl dit het enige werk is dat ze steeds heel enthousiast deed, en vooral piste wou ze niet meer. Ik had nog maar de helft gelezen en wist dat deze mevrouw gewoon een oplichter was.
Dus nu denk ik dat 90% onzinverkopers zijn, zoals hierboven aangegeven, als gemoedsrust voor de eigenaars.