We krijgen een binnenbak!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatje345

We krijgen een binnenbak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:49

Omg!! Ik heb sinds vandaag een eigen binnenbak! Ik mag er pas over drie weken in want het zand moet nog gaan zetten. En de bakrand moet nog worden getimmerd. Maar dan!

Het geeft zoveel mogelijkheden! Niet alleen in de winter door kunnen rijden maar met lessen en of cursussen. Hoe gaaf!

We hadden de loods al staan. Het is de oude koeienstal. Maar zeker hoog en groot genoeg voor een bak!
Ik ben blij! *\o/* *\o/* *\o/*

https://youtu.be/LlZjBnEsGf0

_enna_

Re: We krijgen een binnenbak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:04

Super gaaf!! Worden de zijwanden nog dicht gemaakt? Veel geluk met je prachtige rijbak!

Kaatje345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 22:06

Jazeker, er komt een bakrand. Aan die open kant willen we het niet helemaal dicht maken. In de zomer is het wel lekker half open lijkt mij.
Iemand had het erover dat er dan makkelijk vogels kunnen binnenvliegen en dat paarden daar snel van schrikken? Nouja, we proberen het eerst zo ;)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:10

Haha ik moest nog het meest lachen dat er ook gewoon Kato op die bulldozer stond :D
Super leuk!!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 07:32

Wat gaaf Monique! Daar ga je veel plezier van hebben :)

eventueel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 07:43

Leuk hoor! Bij ons op stal (met dichte binnenbak) vliegen ook regelmatig vogels. En ja, daar schrikken paarden weleens van. En dan wennen ze eraan en hebben ze weer iets om niet bang van te zijn!

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 07:44

Wauw, gaaf zeg! Daar ben ik nou echt jaloers op. Hoe groot is hij? Ziet er uit als een fijn formaat iig. Super dat dat zo goed uit kwam!

Je zou voor de open kant eens kunnen kijken naar stalgordijnen. Deze worden in de veehouderij veel gebruikt om de temperatuur te kunnen regelen in de stal, en werken super makkelijk. Kun je zelf open of dicht (of alles daar tussenin) zetten.

Kaatje345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 09:26

Renee_S schreef:
Wauw, gaaf zeg! Daar ben ik nou echt jaloers op. Hoe groot is hij? Ziet er uit als een fijn formaat iig. Super dat dat zo goed uit kwam!

Je zou voor de open kant eens kunnen kijken naar stalgordijnen. Deze worden in de veehouderij veel gebruikt om de temperatuur te kunnen regelen in de stal, en werken super makkelijk. Kun je zelf open of dicht (of alles daar tussenin) zetten.

Oh dat ken ik niet! Klinkt goed, ik zal het eens opzoeken!
Vogels kunnen ook bovenlangs binnen binnenvliegen dus dat maakt geen verschil. Maar in de winter is het wel fijn als je het zou kunnen afsluiten.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:31

Windgaas wordt ook vaak gebruikt.

Storten jullie het zand nou zo op het beton? Waar wij op stal stonden was dit ook zo, en die bodem was uiteindelijk knoepelhard... Lag wel een goede halve meter zand op!

Wat gaaf zeg, een eigen binnenbak!