We hadden práchtig weer en de training ging afgelopen periode erg fijn, dus we hadden er onwijs veel zin in. Zondag gingen we voor het eerst samen met een stalgenootje op wedstrijd, dus dubbel gezellig!
Om 9 uur op stal, paarden poetsen en opzadelen, en op naar de wedstrijdlocatie, die gelukkig maar op 10 min lopen over het weiland zit.
Met losrijden in de buitenbaan was meneer alleen weer lekker jumpy... Hierdoor kon ik er niet lekker aan rijden, en kreeg ik hem niet fijn voor elkaar voor we de baan in moesten voor onze eerste proef.
Hierdoor dus ook een paar rommeltjes; aanspringen in galop bij de travers, 2 keer schrikken bij de deur.. Heel jammer, maar dat heb je wel eens. In deze proef dan ook 172 punten.
Tussen de proeven in in de buitenbaan even het zweepje erbij gepakt. Hier begon hij toch wel een stuk fijner door te lopen! Dus met een iets fijner gevoel de tweede proef in. De tweede proef ging dan ook veel fijner, maar hij begon helaas alweer wat moe te worden en hierdoor werd hij wat hangerig. Maar toch in deze proef 182 punten en een tweede prijs. De teller staat nu op M2+15 en 5 mei gaan we dan eindelijk onze rentree in het Z1 maken.
Goed.. Genoeg gepraat! Tijd voor de foto's

1. Mini en Maxie bijna klaar om op pad te gaan!

2. We beginnen met wat losrijden

3.

4.

5.

6. Tijdens de proef. Dit beeld is nog verre van perfect, maar ben al heel blij met hoe hij zich hier toont! Ja, hij wordt inderdaad wat lang, maar hij begint tenminste meer met zijn achterhand te doen en valt niet volledig naar voren.

7. Knap paard!

8. Met zijn vriend Mexx

9.

10. Heel blij met deze foto! Mooie opwaartse galop

11. Blij met mijn grote, zwarte vriend

Thanks voor het kijken! Een reactie vinden we leuk