Ik had mijn camera meegenomen maar vervolgens in de schuur laten liggen omdat het licht nog niet goed was en ik toch haast had: ik zou met iemand gaan leren. Ik zou alleen even de hoefjes bekappen en dan gaan.
Alleen mijn studiemaatje bleek nog in bed te liggen dus ik had wat extra tijd! Dus na het bekappen en poetsen Jaap (de boer waar Marie staat) gebeld of hij Marie vast kon houden en misschien mijn camera van de schuur mee kon nemen.
Dat was geen probleem! Daarom eerst even een foto van Marie en Jaap samen:

Gouden man die Jaap, heel veel hart voor zijn dieren en wil altijd iets extra's doen. Ik ben zo blij dat Marie daar kan staan!
Heel veel mensen zijn verbaasd als ze Marie van foto's kennen en haar daarna in het echt zien. Ze lijkt zoveel groter op de foto's! Nou, dat komt voornamelijk omdat ik niet zo heel groot ben

Knapste

De buren hebben een mooie (boom in de) tuin dus daar liepen we ook nog even heen.

En dan nog een paar probeersels van een tijdje terug, een vriend van me heeft een 3D printer en heeft een eenhoorn-hoorn voor me uitgeprint, die moest getest worden. Los, in de wei, en ik had geen borstels. De foto's zijn dus niet zo heel goed. Maar ik weet nu wel wat ik ermee kan!

Sáái