Knappe new forest pony Symfonie in de bloessem

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XRuby_SymmyX

Knappe new forest pony Symfonie in de bloessem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 10:15

Gisteren hebben ik, mijn bijrijdster Rosalie, mijn bijrijdster Kelsey en mijn verzorgmeisje Quinty een bloessem shoot gedaan. Mogen wij nou net het geluk hebben dat de manege (Almere) maar net een half uur maximaal in stap rijden tussen de woonwijken door (terug stukken gedraafd) is voor ons en wij het grootste bloessem park van Nederland hebben! Kelsey ging hem erheen en terug rijden. Heerlijk nonchalant meisje, niet snel onder de indruk ook als mijn pony dat weleens is, in het bezit van haar ruiterbewijs en buitenritten begeleid op diverse stallen.

Mijn pony was niet normaal braaf! Oplettend dat zeker wat heel goed is maar gaf nergens om. Over bruggen, rakelings langs een 60 weg, knetterende motors, onder flat gebouwen door het was allemaal prima!

Ik ben super trots op de foto's en op mijn pony!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Re: Knappe new forest pony Symfonie in de bloessem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:07

Je mag ook trots zijn op de foto's! ze zijn prachtig!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:34

Mooie foto's Ruby!

Evocative

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:57

Knappe Sym <3 <3
Leuk om te zien dat het goed met jullie gaat, en wauw wat een foto's! Vooral die laatste vind ik heel gaaf.

MissNienke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:58

Ik denk dat ik jullie bezig heb gezien. Ik kom zelden in Almere maar toevallig afgelopen weekend. Deze bloesem en een paard vielen me wel op!
het zijn erg mooie foto's geworden en je paard moet wel braaf zijn met zo'n drukke weg vrij dichtbij.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 16:18

Dank jullie wel Mer, silly en Imke.

Imke ja het gaat echt steeds beter. Ik krijg steeds meer vertrouwen in hem en ik merk echt dat hij mijn perfect match is om zomaar te zeggen. Val in de ene positieve verbazing, in de andere positieve verbazing.

Missnienke dat kan best zo zijn ja was afgelopen zaterdag 13:00 tot 14:30. Scheelt dat er heerlijk gras staat wahahah :D
Hij was ook zo enorm braaf langs de 60 weg rakelings rijden daar autos en motors met knetterend geluid en dan heb je weer een voetbalveld met geluiden van een bal die tegen een hek werd aangeschopt, door de woonwijken waar hij nergens om gaf. Bruggetjes over flats onderdoor. Hij vind alles interessant en kijkt overal naar hij is geen dode en lekker nieuwsgierig maar hij geeft wel weer nergens om. Terug bijna het hele stuk gedraafd.