Wat een bijzondere tijd heb ik in de zomer van 2017 gehad.

[ITP] Welkom in Nederland - Disney filmpaard Pasador
[RIJ-ITP] 2017 - Het jaar waarin geweldige Disney dromen uitkwamen!!
Maar nog even kort paspoortje:
Pasador
PRE ruin
Rond de 1.62 m hoog
Nu 12 jaar oud
Een ervaren filmpaard, fotomodel en een enorm slim werkwillig knuffelpaard.

Om de veelgestelde vraag alvast te beantwoorden:

Maargoed, het beloofde beeldmateriaal! Helaas geen top materiaal, want foto's maken wordt niet echt op prijs gesteld. We doen het nogal stiekem.

Onze 'rol' in de film was die van circusartiesten te paard. Ik ben naar de cast and crew screening in Londen geweest om de film te bekijken en kan dus met zekerheid zeggen: de paarden en wij zijn (al is het wel kort) te zien!

Als eerste een deel van alle amazones met op de achtergrond de filmstudio's. Die waren echt gigantisch!

In de eerste week hebben we alleen rehearsels gehad. Dit betekende twee keer per dag flink trainen, stallen mesten en paarden wassen. Het trainen gebeurde zowel in het buitenbakje als op de set die ondertussen nog werd afgebouwd. We hebben meer dingen geoefend dan dat uiteindelijk van ons verwacht werd, maar dit doe je altijd voor het geval dat de regisseur ineens van gedachte veranderd.

Daarna gingen we oefenen op een steeds meer afgebouwde set. Op deze foto ben ik niet te zien, maar geeft wel een goed beeld.

Daarna stonden de scenes in de parade op de planning. De set was echt zo groot!

Nogmaals parade scene.

Natuurlijk ook even poseren bij de stallen. Pasador en ik staan links op de foto.

Daarna stonden de scenes in het circus op de planning. Helaas geen foto's van ons op de set. Het was te druk om dit te kunnen doen. Maar gelukkig wel nog een aantal buiten kunnen maken.

Allemaal klaarstaan om naar de set te gaan. Pasador en ik staan rechts vooraan.

Een groepsfoto van ons aan het rijden voor opnames voor Disney Channel. Sommigen waren in kostuum en sommige niet. Het werd ineens last minute gepland, dus diegene die achtergrond werk aan het filmen waren werden ineens opgeroepen en de rest had geen tijd meer om in kostuum te gaan. Ik kwam vanaf set en had dus wel een kostuum aan.

Allemaal in kostuum. Zo mooi gezicht!

Even een foto van de prachtige make up, pruik en hoofddeel erbij. Was zo mooi!!

En de eerste glimpen vanuit de trailer van Dumb. En ja, al die dansers waren ook echt allemaal aanwezig, en wij reden daaromheen. Met 500 man publiek, lichten, muziek, etc.

Echt een droom die uitkwam!

Wie gaat er proberen ons te spotten?