Vandaag heb ik de foto’s van Tiia gekregen en wat heeft ze dat prachtig gedaan

Het went nooit, ik vind mijn paarden nog steeds de leukste en liefste van de wereld, maar na 4 jaar zie je ze anders dan de eerste dag. Waar ik eerst dacht ‘oh hm ja hij is toch wel groot’ denk ik nu vooral ‘schuif je dikke kont eens aan de kant’

Maar wat heeft Tiia ze hier imposant en statig vastgelegd! ‘Wie zijn dit en wat heb je met mijn donzige, dikke, slungelige paarden gedaan?!’
Maar ze heeft me toch verzekerd dat het echt wel mijn paarden zijn, dus dan geloof ik haar maar

Deze moet denk ik wel in de woonkamer

Baby Duke wordt over 2 maanden al 3! Hopelijk kunnen we dan lichtjes aan het werk, want hij heeft zo’n heerlijk vrolijk karakter en mijn handen jeuken

Verschillende foto’s kreeg ik zowel in kleur als in zwart-wit, super leuk! Want mijn voorkeur hieromtrent verandert met de wind haha
Genoeg gepraat, nu foto’s!

En toen Dexter dan aan de beurt was, ging het keihard regenen

Ze heeft toen nog snel deze mooie foto geschoten voor we binnen aan de warme chocolademelk gingen

Helemaal mijn ding, de sfeer helemaal hoe ik hem gehoopt had in deze omgeving. Voor roze en zonnige foto’s is er ook een moment, maar met het bos, de vijver, de warme kleren vind ik dit echt TOP. Super blij mee