Weer eens een topic van mijn lieve kleine zwarte vriend. (Klik voor ons laatste topic)
Floyd is een bijna 10 jarige Friese ruin van Maurus 441xBeart411 waarmee ik nu ZZlicht start. Ik had vorig jaar een fotomeeting op de planning staan naar Ouddorp maar tijdens de rit ernaartoe op de wagen was Floyd over de afscheiding gesprongen met zijn voorbenen. Gelukkig was alles goed gegaan maar we zijn toen met een andere wagen naar huis gegaan om geen extra risico te lopen (inmiddels staat hij weer gewoon op de wagen en is hij gewend, al merk ik dat ik er zelf soms wel nog last van heb).
Er waren toen echter een aantal fotograven die heel graag Floyd op de foto wilde zetten en ervan baalde dat ik er toen niet bij kon zijn en die zijn dus naar stal gekomen om daar wat foto's te maken. Ze zijn van halverwege februari en het waaide best hard maar er zijn echt een paar prachtplaatjes uitgekomen die ik jullie niet wilde onthouden.
Als je meer van ons wilt zien of van deze fotoshoot, kijk dan vooral op instagram:
michellemichels_
De fotograven zijn:
Larrisa Eikenhout,
Isis Ouwerkerk
Cindy Kisjes
Stuk voor stuk aanraders om mee te werken
(Geupload met bokt, dus kwaliteit is iets minder)
1. Helemaal weg van deze foto, bij mijn moeder komt hij in 150x100 op de muur te hangen

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Bedankt voor het kijken! Laat vooral wat achter!