Eerste ontmoeting zo lief
*

Daar was je dan

*
We hebben veel leuke dingen gedaan zoals onze eerste clinic hihi nou meer mascotte die mee was wat was je braaf zo trailer in en mee naar vreemd terrein

*

Met je schattige dekentje om
*

Onze eerste show gelopen halter classe 2 judge bij eentje zelfs reserve kampioen geworden

*
Ook veel lol hebben spelen ravotten en groeien

*
Slapen

Gekkigheid

Shows we deden veel dingen samen

*
2018 Nederlands kampioen 2 years Old Geldings geworden en van alle ruinen leefdtijden reserve kampioen geworden trotse grootse dag was dit

*
Meneer groeide en puberde (nog steeds hihi) wat ben jij lief, ontdeugend en een grote goedzak waar ik super trots op ben

*
2019 word spannend jaar voor ons ik krijg mijn tweede kindje in mei en Yuri gaat juni, juli en augustus naar training bij Anick Worp waar ik al gehele tijd les heb gevolgd in de in hand trail en showmanship nu dus de grote stap om erop te gaan wauw zin in en spannend we gaan het beleven Yuri

*

Hij heeft al af en toe zadel op gehad en paar keer een bitje verder hoop ik dat ik je een goede basis heb gegeven voor de grote stap

*
Volgende foto’s zijn van dit weekend nu vooral lekker rennen en niet veel want tja ikzelf ben nu ook niet zo vlot haha bedankt voor het mee kijken en lezen

*

3 jaar geworden pff van kleine smurf naar grote reus

Happy birthday Yuri love you