Help! 2 bulten op singelplek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tor2002

Help! 2 bulten op singelplek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-19 11:09

Goedmorgen,
mijn knappe merrie en ik hebben donderdag een flinke springtrainning gehad.. nu kom ik vanochtend aan op stal en bij het poetsen ontdekte ik 2 grote bulten aan beide kanten op de plek waar de singel zit , dus echt achter haar voorbenen.. is dit omdat de singel dan klem heeft gezeten? of een te zware training daar haar spieren beginnen op te zetten?? Het is hard en zodra ik het aanraak of een beetje duw dan bolt ze haar rug op maar doet niet lelijk naar me toe. De DA komt vanavond , maar ben echt benieuwd naar jullie ervaring.. ik ben erg geschrokken

Liefs Quinty!
Laatst bijgewerkt door RianneH op 30-03-19 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overdreven opmaak uit titel gehaald

leestmee

Re: HELP! 2 BULTEN OP SINGELPLEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 11:30

Ik heb je andere topic ook gelezen. Waarom flinke springtraining met te mager paard.
Lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor het paard.
Wat betreft de bulten het zou kunnen dat de huid klem heeft gezeten tussen singel.
Wat ik altijd doe na aansingelen is beide voorbenen 1 voor 1 naar voren trekken om de huid onder de singel glad te trekken

Tor2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-19 11:38

leestmee schreef:
Ik heb je andere topic ook gelezen. Waarom flinke springtraining met te mager paard.
Lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor het paard.
Wat betreft de bulten het zou kunnen dat de huid klem heeft gezeten tussen singel.
Wat ik altijd doe na aansingelen is beide voorbenen 1 voor 1 naar voren trekken om de huid onder de singel glad te trekken

zo mager is ze niet op het moment, en met zwaar bedoel ik meer dat ze goed haar best heeft gedaanen goed gelopen heeft :). maar bedankt.

mika11

Re: HELP! 2 BULTEN OP SINGELPLEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 11:45

Ik ken zoiets niet eigenlijk.
Maar ik zou dan denken aan niet passend tuig of dat er iets niet goed heeft gezeten.