Karouso is ooit 1x eerder voorbij gekomen op bokt, maar voor de gene die hem niet kennen:
Naam: Karouso
Geboortedatum: 22-05-2015
Geslacht: Ruin (sinds eind nov 2018).
Afstamming: Governor x Bojengel
Type: Dressuurpaard
In juni 2018 zijn we begonnen met het zadel mak maken van Karouso. Ik heb hem gekocht als 2,5 jarige dus de voorbereidingen zelf kunnen doen. Een vriendin van mij heeft hem zadel mak gemaakt en daarna heb ik hem zelf overgenomen. In november 2018 heb ik hem laten castreren omdat ik hem sociaal contact gunde en god wat ben ik nog steeds blij met deze keuze. Lekker in de kudde op de wei en de dikste vriendjes met mijn andere paard.
Ik rijd Karouso nu ongeveer 2 keer per week en train daarnaast nog lekker wat aan de longe. We gaan nu langzaam over naar de 3x. Ook heeft hij tussendoor vaak mini vakanties om na te denken en te kunnen verwerken wat hij heeft geleerd.
Zondag mocht hij dus mee naar ander terrein voor de eerste keer. Ik train met mijn andere paard altijd in Lisse bij de vereniging st. Hubertus. Hier komt Herman Wientjes ongeveer 1x per maand lessen geven. Voor de ervaring en omdat ik graag ook met Karouso eens wilde lessen vond ik dit een goede gelegenheid.
Wat was hij braaf, en deed die geweldig goed zijn best.

Zie onder de foto's en het korte filmpje. (ok, het lukt niet deze te uploaden! helaas)
Tuurlijk zijn er nog genoeg dingen om aan te werken, maar wat ben ik ongelooflijk trots op dit fantastische paard.

(we starten nu B en gaan rustig onze weg hopelijk verder bewandelen)
Er mogen tips gegeven worden, maar alsjeblieft hou het lief