Het leek mij ontzettend gaaf om eens voor de ogen van rien vd schaft te rijden. En gave trainingen en clinics te volgen.
Indy is een merrie van 6 jaar, we hebben net 1 x m gestart.
Wij zijn op zondag aangekomen op de prachtige locatie, op maandag ochtend hebben we even gebruik gemaakt van de mooie buitenbak voor wat foto.s :

S.avonds de eerste les van Rien van der Schaft. Wouw wouw wouw, wat heb ik genoten, veel zijwaartse oefeningen gereden en ze ging daardoor echt fijner lopen. Schoudervoor en schouderbinnenwaarts liep ze aan het eind veel makkelijker door..
Helaas niet veel foto.s want was al vrij donker

Dinsdag hadden we een houdinganalyse van equinolab, eerst een presentatie en daarna te paard..
Eerst lekker losgereden in de prachtige buitenbak

Daarna de houdinganalyse..

Over een paar weken krijgen we de bevindingen in de mail incl oefeningen om te verbeteren
Woensdag kregen we les van Inge van der schaft, WE moesten flink aan de bak maar was wel mooie eyeopener , ik ben al best snel tevreden, maar indy kan best een tandje meer. Soms moet je even een grensje over..want wowww wat ging ze zitten en kwam haar been veel meer uit de schouder en schoft al beter omhoog.. zo trots op mijn kleine racetank..

Ik moet nog veel meer op mijn kont gaan zitten in de galop, maar als ze zo sjouwt zit ik ook gelijk beter in de galop..
Donderdag gingen we werken met de teugeldrukmeter en hartslagmeter.. Maar voor indy was het genoeg, ze had spierpijn. Dus heb haar nog even een beetje losgereden in de buitenbak.. we zijn nog wel begonnen met de meting maar ze was klaar
Aan mijn houding te zien was ik ook moe

Ik ben zo ontzetten trots op deze mooie merrie