Ik ben zowat boven op je gesprongen om je te kunnen vangen. We zijn toen wandelend naar mijn weide gegaan, je stond namelijk in hetzelfde dorp. Daar stond mijn wilde hengst dan

Eerst op stal want je zat vol luizen, dus dan maar meteen de dierenarts gebeld.
In die 5 jaar dat ik je had ben je van een bange pony die niemand kon aanraken gegaan naar een ideale kinderpony. We hebben veel verschillende dingen gedaan fietsen, wandelen, vrijheidsdressuur, knuffelen, tutten. We deden het allemaal. In 2014 ben je ook nog gecastreerd! Mijn wilde hengst was geen hengst meer, of toch niet tussen je benen.
Ik was druk bezig met je, elke dag was ik bij jou te vinden. En toen besloot mijn moeder dat we gingen verhuizen en ik ging studeren.
Je kon niet mee, het zou niet eerlijk zijn voor je...
Ik heb je op de verkoopsite gezet en na een half uur had ik de eerste reactie al binnen! Een gezin met 2 meisjes van 8 jaar. Ze zochten gezelschap voor bij hun welsh pony en wouden komen kijken. Het klikte meteen, je was heel lief voor de meisjes en super rustig. Je liet je echt van je beste kant zien.
2 weken later kwamen ze je ophalen, de rest van de kudde leek het te weten. Je liep meteen de trailer op en daar ging je dan.
Nu een jaar later krijg ik nog regelmatig foto's van je en doe je het super goed bij je nieuwe huisje!
Toch typ ik dit met tranen die over mijn wangen stromen, je was mijn once in a lifetime paardje...
1. Zo kwam je bij mij

2. En zo zag je eruit nadat ik je onder handen had genomen

3.

4.

5.

6. Deze zou ik graag nog op canvas hebben

7. Je wou altijd werken, al moest je op de tippen van je tenen gaan staan

8. Dit was een hele overwinning! Je durfde eerst niet met je neus in de buurt van m'n gezicht komen

9. Ondertussen kreeg je de grotere kunstjes ook onder de knie

10. Je ging op dieet en kreeg de vreemdste kapsels

11. Je haalde soms het bloed vanonder m'n nagels uit maar al bij al hield ik met heel mijn hart van je