Gelukkig was het droog toen we aankwamen. Wel modderig maar met goeie schoenen merkte je daar niets van. We begonnen met een korte uitleg hoe we de boog en de pijlen moesten vasthouden. Ook hoe je ten opzichte van het doel moest staan. We mochten om de beurt schieten en hij hielp iedereen persoonlijk. Na een paar rondes had ik het te koud en kon ik het niet meer aan dus ben even in het 'hok' gaan zitten uit de wind en kou. De rest mocht daarna lopend schieten en dat leek al weer moeilijker.
Toen was het tijd voor thee en wat lekkers zodat in die tijd de paarden gezadeld konden worden. Ik mocht in de eerste groep op Jewel. Een Arabier die heerlijk rustig was.

Daarna kregen we de boog en pijlen en mochten we om de beurt schieten vanuit stap. Onze groep was alleen vrij lang bezig en opeens merkten we dat we in tijdnood zaten dus snel de andere groep erop. Die hebben het ook vanuit draf gedaan en ook dat ging best goed.
Hieronder de foto's van mijzelf, er kan toevallig een ander opstaan maar ik laat iedereen vrij om zelf een topic te openen.

1. Even warm stappen en de bewegingen van Jewel leren kennen.

2. En met de boog en pijlen in de hand.

3. Creatieve foto, het lijkt wel prof.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Deze vind ik best stoer!!

12.

13.

Ik heb in totaal 3 pijlen mis geschoten, valt mij nog alles mee.