Gisteren was het 4 jaar geleden dat mijn maatje Django de wagen afstapte en bij mij kwam

En wat hebben we ondertussen een hoop gekke avonturen beleefd!
Daarnaast is hij onwijs veranderd, zowel fysiek als mentaal. Elke dag weer geniet ik van dit paard, zijn heerlijke karakter, gigantische humor en grote werkwilligheid

De foto waar ik verliefd op ben geworden

En toen ging het snel, EquiDay, Horse Event, Animal Event, foto en film opdrachten... Niets is ons te gek!

Ook kreeg Django een plaatsje in de Horse en Hunk kalender

Langzaam maar zeker kwam Django beter in zijn lichaam te zitten!
Vorig jaar ben ik ook zelf begonnen met wat meer te rijden, hebben we in samenwerking met een valkenier een roofvogel demo met paard gedaan maar het verder qua demo's wat rustiger gehouden

Dankzij het weer ben ik fysiek even niet in staat om te rijden, dus longeren we veel, we werken aan de hand, spelen los momenteel met piaffe, passage en galop pirouettes, genoeg te doen dus! Voor dit jaar wil ik zéker weer lekker in het zadel klimmen en verder trainen!

Django wordt momenteel nog even 1 keer per week door een vriendin gereden, en ook daar zijn we lekker met van alles aan het spelen

Maar zodra de vocht en kou uit de lucht is weer zelluf

En dan gaan we ook eens kijken of bitloos ons bevalt

En tot slot wat beelden van de meest recente "speel" sessie

Bedankt voor het kijken

(p.s., ik hoef verder geen vragen of opmerkingen over mijn rijden, dat mag altijd nog via PB als je vraag écht brand)