T-shirtjes in februari

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

T-shirtjes in februari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 22:25

Vorige week heeft men lieve papa foto’s genomen van mijn les. Het was heel mooi weer dus de eerste keer in een t-shirtje en dat in februari!

Heaven, bwpmerrie van 2007, was eerder lui dan actief dus ik moest ze wel even wakkerschudden.

Er zaten leuke stukken tussen maar mijn houding moet nog veel beter, in de zijgangen heb ik de neiging om in te knikken in mijn zijde, hier ben ik me van bewust en hier werken we aan! Heaven heeft wat moeite met haar buiging langs links maar hier wordt ook hard aan gewerkt!

Tips zijn welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cinnepin

Re: T-shirtjes in februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:28

Je paard had ook last van de februari warmte ;)
Ik reed die dag ook in tshirt.
Ik vind het er vriendelijk uit zien :)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:58

Het ziet er vriendelijk uit af en toe mist ze wat impuls maar dat had jezelf ook al aangegeven. Ze oogt heel groot zeg of is ze dat ook? :D

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 21:08

Offline90 schreef:
Het ziet er vriendelijk uit af en toe mist ze wat impuls maar dat had jezelf ook al aangegeven. Ze oogt heel groot zeg of is ze dat ook? :D

Ze is rond 1.70-1.75 maar ik ben maar 1.53.

Impuls was echt een ramp die dag, anders loopt ze ook veelnmeer ‘vanzelf’ zonder te veel gepor en nu moest ik ze echt wel weten te motiveren maarja lange haartjes want ze staat zonder deken en dan in eens zo warm, ik neem ze het niet kwalijk

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:17

Ziet er leuk uit! Ik zou wel mijn teugels wat korter nemen, dit komt ook jouw houding ten goede.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:46

Bijna elk paard heeft last van het wisselvallige weer. Blijf vooral foto's plaatsen van je knappe grote kasteel <3

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 19:01

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het terug kou en heel veel wind...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:27

prachtig paard je rijd heel netjes vind ik.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:49

Wat een super gaaf paard! Vind het er ook erg vriendelijk uitzien.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:01

Gaaf paard hoor, ik hou wel van een beetje massa, en t is ook nog eens een vos :D
Heerlijk zo met een tshirtje, verheug me nu al op de iets warmere dagen!
Mijne had het met rijden ook warm hoor vorige week, ze was een stuk minder enthousiast haha

Chrizta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:20

Wauw! Had het paard groter ingeschat! Mooi beest hoor, en je rijdt hem netjes.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 02:32

Vrij zwaar lijkt ze. Wel een mooi paard, en je ziet idd op die andere foto's, dat het er gelijk wat lichter uitziet. Ik vind het in de eerste plaats heel vriendelijk eruit zien. Je hebt zachte handen, je paard loopt fijn over de rug naar je hand toe, fijne lichte verbinding ook.

Je knikt idd in naar rechts, en daardoor heb je automatisch wat meer gewicht op links. Vandaar ook die wat overdreven stelling naar rechts, op een foto waar je denk ik net een wending in wilt zetten, en dat heb je dan min of meer nodig voor de wending, anders kom je er niet door. Wel is je binnenhand daar licht, je buitenteugel mag je er iets meer aan houden in die wending, maar het belangrijkste is natuurlijk, niet inknikken, en zet dan iets meer gewicht op je binnenbeugel, hou je binnenbeen lang en los (dat doe je netjes hoor) en blijf rechtop zitten. Ik denk dat als je er alert op blijft en je instructie wijst je erop wanneer je het doet, dat je het dan zelf ook voelt.

Ik vind het een heel fijn plaatje, maar wilde je deze tip even meegeven, omdat ik zelf die neiging ook heb :o

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 10:01

Klopt ook, mijn lesgever wijst me er wel steeds op hoor! Lukt ondertussen ook al wel wat beter, na de foto’s werd het pas echt duidelijk hoe ‘erg’ ik het deed! Maar we gaan ermee aan de slag

Bedankt voor de tips! En toch ook leuk te horen dat het er vriendelijk uitziet :)