Ben ik nu de enige....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liebeskind

Ben ik nu de enige....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 23:15

die niets heeft met veulens? Ik smelt er niet van. Word er niet verliefd op (wat ik trouwens al een raar iets vindt, maar dat terzijde en ik blijf even in het Bokt jargon). Veulen foto's laten me koud.

Ik vind volwassen paarden zoveel mooier.
Ben ik afwijkend of zijn er meer hier die dat hebben?

Andere jonge dieren vind ik wel aardig om te zien, maar veulens...nee.

Nontopic hoor. Andijvie als het ware.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:23

Het ligt er wel aan welk veulen. Sommige veulens zijn echt geweldig. Maar dat vind ik van sommige volwassen paarden ook. In elk geval heeft een veulen voor mij ook geen baby-bonus, nee. Enkel het voordeel dat het een paardje is.

Dan heb ik meer met kleine (volwassen) pony's zoals welshjes en shetten, die zo heerlijk guitig uit hun oogjes kijken. En die heerlijke mini-oortjes! <3 Die zijn bij veel veulens ver te zoeken. -O-

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:25

Haha ik heb het ook, maar deels, eigenlijk wordt ik alleen warm van veulens van ‘mijn’ type paard (compacte modellen, zoals quarter, paints en sommige tinkers en andere cob-achtigen).

De rest vind ik zo doorgaans vrij lelijk eigenlijk, sorry..

Zijn vaak van die stakerige, pezige dieren met veel te lange poten in verhouding tot het lijf. Ik houd van ronde gespierde modellen

Hutcherson

Re: Ben ik nu de enige....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:40

Sommige veulens vind ik wel leuk. Maar de standaard huis tuin en keuken veulens heb ik niks mee. Dat er 'super goede papieren' bij zitten maakt mij niks uit.
Overogens heb ik ook helemaal niks met merries meestal.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:41

:') Eindelijk
Als ik reageer op een veulenfoto is puur omdat ik het veulen erg mooi vind voor een veulen. Want zo mooi zijn veulens nou ook weer niet :=
Soms zie ik wel eens een heel mooie vos met 4 witte beentjes, of een met een heel mooi kleurtje waarvan ik denk: Die wordt later een mooi paard! Maar schattig vind ik ze niet.

Evenals puppy's en kittens en begin bij mij ook maar niet over baby's -O- :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:44

Sophie_Wind schreef:
:') .

Evenals puppy's en kittens en laten we maar niet eens beginnen over baby's -O- :')

Oh ja babies idd! Afzichtelijk!

Behalve de mijne destijds natuurlijk. Maar ja als moeder ben je zo gedrogeerd door alle hormonen dat je totaal ontoerekeningsvatbaar bent *\o/* Dus dat telt niet *D

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:44

troi schreef:
Sophie_Wind schreef:
:') .

Evenals puppy's en kittens en laten we maar niet eens beginnen over baby's -O- :')

Behalve de mijne destijds natuurlijk. Maar ja als moeder ben je zo gedrogeerd door alle hormonen dat je totaal ontoerekeningsvatbaar bent *\o/* Dus dat telt niet *D

:') oké dan mag het

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:45

Same, ik heb vroeger wel eens wat drachtige merries gevolgd op bokt, omdat ik erg benieuwd was naar de combinatie. Maar de geboorte was elke keer weer een anti-climax omdat je dan alsnog 3 jaar moet wachten om te kunnen zien hoe het paardje nou écht is geworden.
Enige wat ik dan nog interessant vind, is om te gokken wat voor kleurtje eruit komt, maar daar blijft het dan wel bij.

Puppy's en kittens vind ik dan wel oprecht schattig! Mensenbabies absoluut niet.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:47

Sophie_Wind schreef:
troi schreef:
]

:') oké dan mag het

_O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:54

Zeg >;)

Nee hoor, ik snap je wel. Ik was helemaal hoteldebotel van mijn eigen veulentje destijds, maar over het algemeen heb ik idd niet heel veel met veulens. Wel met puppies en kittens, en babies vind ik helemaal om te smelten <3

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 00:22

Niet perse veulens maar ik kan dat met alle leeftijden vinden.
Soms zie je met regelmaat op bokt een paard voorbij komen waar iedereen lyrisch op reageert dat ik denk.... waarom? :')
Maar snaken verschillen en dat is enkel goed!

Iedere leeftijd heeft zijn charmes maar het is t type waar ik voor val +karakter.
Toen mijn merrietje beviel van een oerlelijk mini voshengstje met een doodgewone kol zoals 1322 veulens in een dozijn was ik er (ondanks dat ik dat niet wou) direct verliefd op.
Hij was zo geinig en leuk en nu bijna 2 jaar later ben ik dat nog steeds.
Maar zo viel ik ooit ook voor een 30 jarige shet die ik nog 3 jaar mocht hebben.
Helemaal te gek <3

Babys daarentegen..... nahhhhhhh
Puppy’s en kittens *\%/*

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 00:30

Heel jong vind ik er ook niet super veel aan (ook mijn eigen, was heel blij dat het er gezond was maar ook de foto's dan ben je meer blij dat ze fatsoenlijk zijn doorgegroeid haha)... maar zodra ze een beetje uit de kreukels zijn (zo tussen de 3 weken en 3 maanden) en nog niet de minder charmante kant opgaan vind ik veulens wel wat hebben hoor.
Met andere jonge dieren hetzelfde, van die hulpeloze propjes vind ik niet perse leuk maar zodra er een beetje leven en zelfstandigheid in komt zijn ze wel leuk.

Maar baby's, gatver :r

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 00:42

Tsja ik vind de meeste veulens wel schattig, maar dat heeft er meer mee te maken dat ze nog zo onhandig en onschuldig zijn, ik vind ze ook echt niet allemaal mooi en ik smelt ook niet van elk veulen.
Zelfde met andere babydieren, sommige vind ik heel schattig, andere iets minder.
Mensenbaby's vind ik meestal niet echt schattig of mooi :o