Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amalarab schreef:Word dan gelijk donateur bij de Paardenkamp in Soest! Kan je pony op de wachtlijst als die weer open gaat..
Veel succes met de keuze
Sclimpre schreef:Bedenk wel dat jullie degenen gaan zijn die voor de pony zijn pensioen zullen moeten zorgen.
Amalarab schreef:Word dan gelijk donateur bij de Paardenkamp in Soest! Kan je pony op de wachtlijst als die weer open gaat..
Veel succes met de keuze
Lynnieej schreef:Ik kocht een jong paard om deze reden met de intentie dat ik nog jaren van hem kon genieten, maar toch heb ik afscheid van hem moeten nemen toen hij nog maar 8 jaar oud was. Een jong dier geeft dus ook geen garantie.. Ik zou daarom een super brave 17 jarige pony niet laten staan!Succes ermee!
colette40 schreef:Amalarab schreef:Word dan gelijk donateur bij de Paardenkamp in Soest! Kan je pony op de wachtlijst als die weer open gaat..
Veel succes met de keuze
Waar slaat dit nu weer op.
Hoezo kort door de bocht.
je kan nooit in een paard /pony van binnen kijken,blijft een risico maar ik ken genoeg gevallen die zowel jong als oud overleden zijn.
Wij hadden een pony van 33 jaar op stal en de mensen hebben daar heel veel plezier van gehad,in tegenstelling tot een sportpaard van 12 vol artrose,die nu hemelt