Op Texel begon ik met strandritten, eerst bij manege Elzenhof, toen was ik echt nog jong en waren de haflingers daar te sterk voor mij. Toen zijn we naar de Kikkert gegaan waar ik jaren heb gereden. Op pony's zoals Elfi, Spooner, Fjordi, Stoes, Spirit en vast nog wel meer.
2010 Elfi:

2011 Met mijn moeder:

2012 Het is niet altijd mooi weer op Texel, storm heb ik ook zeker een aantal keer gehad:

2013 Mijn mooiste ritten zijn toch die op Fjordi:

2013 En nog een mooie foto van Stoes, waar ik ook ontelbare keren op heb gereden:

2014 Heb ik met mijn nicht uit Portugal genoten op het strand, ik op Jara en zij op Stoes:

2014 Bij manege de Krim, op Picasso. Er was mij eigenlijk een ander paard toebedeeld, maar niemand van de groep wilde op hem, omdat ze hem lelijk vonden! Dus heb ik er op gereden en ben ik helemaal verliefd op hem geworden.

2015 Mocht ik genieten van Mieke (ook op Texel):

2016 Eens een andere fjord dan Fjordi, dit keer mocht ik bij manege de Kikkert op Brum!

2016 En rijden we de zonsondergang te gemoet op Maud:

2017 Het gezin wilde wat anders dan Texel, dus maakte ik dit jaar een rit in Frankrijk:

2017 Tijdens de rit vertelde een vaste ruiter dat ze ook weleens zwemritten maken, dat ik dat eigenlijk moest aanvragen. Dus zo gezegd zo gedaan. Het was de laatste dag van onze vakantie, bar slecht weer, de golven waren eigenlijk te hoog, maar daar gingen we hoor! Er waren veel mensen van de manege mee op de fiets in zwemkleding, sommige ruiters zijn er af gevallen door de hoge golven, maar werden er zo weer op gezet haha

2018 Ging ik met vrienden terug naar Texel, waar ik met een vriendin zonder ervaring een bosrit maakte, zij op Brum en ik op Harro.

2018 Met het gezin gingen we naar Denemarken, waar ik weer een zwemrit heb gemaakt (verslavend die zwemritten!)

2018 En sinds een aantal jaar rij ik in zo'n leuke manege groep, dat we een strandrit zijn gaan maken bij Manege Grol met zijn 10en!

Voor dit jaar staan er ook al minimaal 2 strandritten gepland, ik kan niet wachten!
Al deze momenten zijn mij echt dierbaar en vind het heerlijk om de foto's terug te kunnen kijken.
Hopelijk vonden jullie het ook leuk om een kijkje te krijgen in mijn herinneringen