Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bigone schreef:Het is een E, geen merrie of hengst en bomproof? Onmogelijk op die leeftijd . 4000 zou een al redelijk hoge vraagprijs zijn.
rien10 schreef:Mijn Z (bij de paarden) E pony zou echt niet voor E 8.000,-- weg gaan hoor. (Niet te koop trouwens).
anjali schreef:rien10 schreef:Mijn Z (bij de paarden) E pony zou echt niet voor E 8.000,-- weg gaan hoor. (Niet te koop trouwens).
Als ik eenmaal emotioneel gehecht geraakt ben aan een paard of ander dier dan zou ik hem|haar nog niet verkopen voor alle geld van de wereld. Maar als je er nog een aan het uitzoeken bent dan kun je nog je verstand gebruiken!
Kims schreef:Fijne reacties, dank!
Zoals ik het nu lees vinden jullie vnl ook de 8000 euro teveel. Prima natuurlijk met een goede lijn, pony met een goed gestel én een dosis dressuurervaring. Maar voor een groene pony met een topkarakter wel veel geld.
Het is wel echt een leukerd om te zien. Pony met een absolute wauw-factor. En dat is volgens mij wel wat waard. Het is geen dertien-in-een-dozijn E-pony. Maar dan is het verschil tussen "gewone" e-pony's van rond de 3000 euro en deze van 8000 wel groot.
Ik ga toch kijken, word ik niet dommer van. Dan kan ik gelijk horen waarom de eigenaresse zoveel geld wil hebben.