Ik durf niet met de trailer te rijden als er sneeuw ligt, dus besloten om gewoon op stal wat te schieten

Heel gelukkig wilde Jikke Patist met mij afspreken en Mandy Roeting kwam ook nog even langs waaien.
En natuurlijk ook zelf wat foto's gemaakt met mijn eigen camera

Bij toeval ontdekte ik een best leuk concept; Blackfoto's in de sneeuw! Deze foto's heb ik zelf gemaakt.
1. Bij Sammy zag je echt de sneeuwvlokjes op haar manen zitten

2. Bij wando zag je het wat minder goed haha

3. de schatjes samen

De volgende dag kwam Jikke Patist langs! Zij heeft portret foto's gemaakt van mij en Wando. En wat ben ik er blij mee!
4. Wando stond tijdens deze foto's gewoon helemaal los, met niks om! En niet tussen paaltjes of hekken, dus niks weg geshopt. Mijn brave knol!

5. Mijn favoriet!

6.

7.

8. Toen ook nog wat foto's met zijn 3e!

Mandy Roeting was inmiddels ook gearriveerd en heeft ook wat foto's mee geschoten!
9.

10. Van Wando hebben we ook nog wat actie shots gemaakt. Sammy mocht helaas geen beweging hebben dus hopelijk komt dat nog een andere keer!
Wat past zijn kleur mooi bij de achtergrond!

11. Altijd de oortjes naar voren

Toen het een paar dagen later weer had gesneeuwd, heb ik zelf nog wat foto's gemaakt van hun 2 samen.
12. Ik had 2 dezelfde halsters voor hen besteld. Mooie bruin leren halsters. Ze stonden erg mooi vind ik zelf!

13.

14. Ineens de geweldige ingeving.. OJA Sammy kan steigeren op commando! Haha. Ze had het een tijdje niet gedaan en ging elke keer super hoog! Wat vond ze het weer leuk

15. En nog een closeup!

Ik ben weer super trots op mijn paardjes en vreselijk blij met de gave platen!

Welke is jullie favoriet?
Groetjes ons!