Paardenshow

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lightbeam

Paardenshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 23:02

Hallo!! Ik heb ideeën nodig.
Hier in de dominikaanse republiek hebben we een stal overgenomen waar ze een paardenshow doen, het probleem is dat het echt ontzettend saai is, 2 nummers dressuur ( een show met 1 paard en 1 show met 2 paarden ) die veel te lang zijn, een show waar ze met de ski achter het paard gaan, een waar ze op 2 paarden staan en 1 met een pony waar ze een tourist er op laten voor de grap. Het is langzaam, lang en saai.

Ik heb ideeën nodig voor een generaal onderwerp en wat voor nummers leuk interesant en grappig zijn, wat mensen een beetje entusiasme geeft en echt het wauweffect geeft.

Iemand met ideeën?? Alsjeblieft

SeaSide

Re: Paardenshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:27

Evt zou je een pony vrijheidsdressuur kunnen leren, dit zorgt vaak voor een wauw effect.

Ik heb zelf lesgegeven in het buitenland (Polen, Duitsland en Italië) in vrijheidsdressuur en waar het in NL bekent is vinden ze het in het buitenland vaak erg spectaculair.

Rossfechten

Re: Paardenshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:54

Iets met vechten/ spelletjes te paard ?
Als iemand een leuk verhaal er van kan maken is met een paar kleine dingen al veel te doen.