Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charlottexz schreef:Maar de huidige situatie is nu dat het contact met mijn vader zeer slecht is, er is ontzettend veel ruzie geweest wat nooit is uitgesproken, hierdoor ben ik ongeveer 1,5 jaar geleden het huis uit gegaan, omdat ik het constante geruzie niet meer aankon.
UK_eef schreef:Lastige situatie.
Ik zou er zoals je zelf al aangeeft mee stoppen. Straks begin je met een "echte" 1e baan en voordat je daarin eenmaal je draai hebt gevonden, ben je ook weer een paar jaar verder. Waarschijnlijk heb je er dan bijna helemaal geen tijd meer voor.
Je kunt de hobby altijd in de toekomst weer oppakken, toch?Dan zou ik ook een paard kopen wat beter bij je wensen past. Dan kun je er ook weer veel meer plezier uit halen.
swartbeessie schreef:Charlottexz schreef:Maar de huidige situatie is nu dat het contact met mijn vader zeer slecht is, er is ontzettend veel ruzie geweest wat nooit is uitgesproken, hierdoor ben ik ongeveer 1,5 jaar geleden het huis uit gegaan, omdat ik het constante geruzie niet meer aankon.
In mijn ogen is dit een belangrijke basis van je struggle, klopt dat? Heel vervelend lijkt me. Je geeft aan dat je zonder de paarden het contact al verbroken had..
Je hoeft de ruzie niet toe te lichten, maar in mijn ogen is het misschien toch een goed idee om in ieder geval weer in speaking terms te komen, eventueel met hulp van iemand.