Jawel, wij waren door de productie gevraagd met ons Horseboarding Showteam de Gibson Brothers te illustreren. Zij zongen hun hit van vroegah 'Cuba'(ik moest het even opzoeken van te voren, maar héérlijk nummer en lekker swingend gezongen door de showmannen). Het voltallige publiek, meer dan 10.000 mensen op 2 avonden, reageerde enthousiast op onze kur. 2 van onze boarders reden bovendien nog achter het gelegenheids vierspan van Bram Chardon, zij droegen 13 kilo wegende CO2 jetpacks, wat een gaaf effect gaf maar ook balansproblemen
Afijn, fotoos en filmpje zeggen meer dan 1000 woorden, dus geniet met ons mee:
Eerste dag, wennen aan de toch wel indrukwekkende entourage (met lasershow en al) en dankzij de sympathieke mannen van de ehbo ook aan het publiek:

We hadden trouwens 2 quarterhorses (merrie Lena en Hengst Shining Santari) , een haflinger (Ruin Angelo v Luchtenburg) en mijn kruising KWPNxHackney (Ruin Camiel) mee. Behalve ons team rijdt de rest voornamelijk western. Zij hebben een speciale pad onder hun zadel, ik werk met een custom made zadel-veiligheidstuig.
De mannen even oefenen achter de kar, want ja... nooit gedaan

Showdag 1, even om het hoekje kijken of er al een beetje publiek zat... slik...

Okee, knallen dan maar:

Ons rondje!

Even goed kijken hoe plat de oranje boarder op de grond 'ligt':

Jump!!

@ boarders achter 1 paard slalommend, geen probleem voor tankie Angelo! (gemaakt tijdens repetitie trouwens, zie ik aan het ontbreken van publiek haha)

Wat ben ik trots op mijn knappe mannen❤

De meest vertrouwde oortjes om doorheen te kijken (lampjes en zijn kapsel zien er in een TL verlichte ruimte niet heel gaaf uit haha)

Het Horseboarding Showteam met Bram Chardon:

En natuuuuurlijk met de Gibson Brothers:

Friesian Proms bedankt!! (paard voor het gemak en de algemene veiligheid op stal gelaten met de finale, die was tijdens de repetitie de fire-starter... toen hij aan de kletter ging, gingen er meer

Bewegende beelden van de 2de show:
https://m.youtube.com/watch?v=CjC_0I8QoZM