In maart word Yuri 3 jaar, juni en maand juli gaat hij naar de grote jongens school hihi
Ik heb hem al zo goed mogelijk voorbereid zoals zadel gewenning en sinds kort zelfs al bitje in nu 6x ingehad alles op ons gemakje gedaan en wow hij vind nieuwe dingen altijd weer leuk
Yuri zit lekker in z'n vel hij vrolijke puber die altijd enthousiast is om me te zien en vooral even tutten samen vind hij heerlijkIk zelf vond het bitje in doen zo ontzettend spannend vind dat gewoon hele grote stap voor mezelf en voor hem hij was zo braaf TROTS
en als hij beleerd is gaan we ook af en toe bitloos erbij pakken zo had ik mijn vorige paardje ook gereden
Ikzelf ben nu 23 weken zwanger dus we koetelen wat aan zo hihi in mei komt ons baby (meisje) en juni gaat Yuri naar school heb ik genoeg tijd om zelf weer 100 % te krijgen, plan is dan om half augustus/september onze eerste rit te gaan maken wauw zoveel zin in en zo speciaal moment
deze foto's zijn van 2 weken geleden voor het eerst met zadel en hoofdstel laten lopen wauw

zijn staart van afgelopen week beetje vies maar raakt bijna de grond aan

vergeleken met deze foto toen was hij 8 maanden dacht ik

lekker mijn malle Yuri zo trots dat ik op hem ben

Mijn zoontje Sem (3jaar) vind hem ook echt geweldig

Ben benieuwd hoe dit jaar gaat worden we hebben er zin in

Tot de volgende keer