eindelijk gaat het dan gebeuren, een eigen paard!
na jaren kan ik er eindelijk een zelf betalen zonder financieel volledig afhankelijk te zijn van anderen.
moet zeggen dat ik al best wel geluksvogel ben geweest met alle leuke ponytjes maar dan is het toch leuk om je pennydroom waarheid te zien worden.
heb toen ik een jaar of 7 was een eigen shetlander gekregen, daar is toen nog een tweede miniatuurpaardje bij gekomen en in de jaren daarna toen zijn er drie shetjes geboren bij ons waarvan er een verkocht is, heb ik een new- forest D pony gekregen die na een jaar/2 jaar weer is verkocht omdat ik hem niet aankon, heb ik gereden bij een kleinschalige manege op een haflinger, heb ik gewerkt op een spring en fokstal en heb ik momenteel een bijrijdpaardje (fjord) op een zorgboerderij.
telkens weer toch gevraagd aan ouders of we toch niet een leuk paardje konden kopen gewoon voor onszelf, mijn zusje rijd ook graag dus wij zagen dat wel zitten

nu kan ik zelf een leuk paard betalen en we hebben er wel plek voor dus we konden een leuk paard kopen op voorwaarde dat er 2 pony's verkocht werden. 2 shetlanders zijn een maand terug verkocht en nu wachten we op een loonwerker die bij ons een paddock gaat aanleggen. zodra dat gebeurt gaan we rustig aan op zoek naar een paard wat bij ons past.
we willen heel graag een paard wat nog geen 10 jaar is met een schofthoogte van circa 155-165 CM
zijn heel benieuwd wat er hopelijk volgend jaar bij ons op stal staat.
wil een volgtopic maken ook voor mijzelf om straks terug te kijken na onze zoektocht.
hopelijk vinden jullie het leuk om met ons mee te kijken.