Kerst cadeautje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Strobaal12

Kerst cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 11:08

Lieve mede bokkers {:) ,

Aangezien het nog maar kort dag is tot kerst toch nog een last minute vraag. Hebben jullie nog leuke paardgerelateerde cadeau ideëen? Ik weet het niet meer :o

<|- <|-

Granoek

Re: Kerst cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:31

Wat is het budget?

Strobaal12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 11:33

Granoek schreef:
Wat is het budget?

Het budget is maximaal 50 euro. Het mag van alles zijn, het liefst een leuke Accessoire of gadget!

Granoek

Re: Kerst cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:45

Mij maak je nergens blijer mee dan met een volle aanhanger hooi _O-

Maar voor 50€ kun je al wat hoor! Een leuk dekje of setje, eventueel in een winkel laten borduren, een 'namaak versie' go pro vond ik heel leuk, heb je best ook deftige kwaliteiten in. Of allemaal kleine dingetjes, een laarzentrekker, poetsset, halster met touw oid. Een naamplaatje voor op het halster te maken, of een naambordje voor op de stal.

Strobaal12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 11:47

Granoek schreef:
Mij maak je nergens blijer mee dan met een volle aanhanger hooi _O-

Maar voor 50€ kun je al wat hoor! Een leuk dekje of setje, eventueel in een winkel laten borduren, een 'namaak versie' go pro vond ik heel leuk, heb je best ook deftige kwaliteiten in. Of allemaal kleine dingetjes, een laarzentrekker, poetsset, halster met touw oid. Een naamplaatje voor op het halster te maken, of een naambordje voor op de stal.

Haha ja precies, vandaar dat ik het hier ook vraag. Ik zoek inderdaad iets wat ik ook in het 'dagelijks studentenleven' kan gebruiken wat me doet denken aan de manege.

Bedankt voor je tips in ieder geval!

Strobaal12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 12:26

Ik ben verder gaan zoeken en ben toch wel iets heel gaafs tegen gekomen. Ik hoop dat ik het hier mag posten anders hoor ik het wel. Het is een telefoon hoesje gemaakt van stro. Volgens de website hype-online.nl Zou het ook nog is naar Stro moeten ruiken! Hij is helaas niet op tijd binnen voor kerst maar dat maakt me niet uit. Ik ben verkocht . Ik denk dat ik hem ook voor mijn vriendin ga bestellen <3

Afbeelding