Dan krijg je de kans, wel doen of toch niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 21:11

ik heb een paard gehad toen ik nog werkte, daarna helaas een flinke depressie gehad en flink wat jaren uitkering gehad. toen werd het niet meer te doen om alle kosten op te hoesten. Maar goed ik begrijp dus dat je momenteel wel een vast inkomen hebt? werk? Dan zou het denk ik geen probleem moeten zijn :) En ik denk dat het ook erg stimuleert zodra je je AD gaat afbouwen. Dan is het erg fijn om lekker met je paard bezig te zijn voor afleiding.

wat betreft vakantie. MOET je perse van jezelf op vakantie of kun je ook wel een jaar overslaan? Ik moet niet perse op vakantie, daarentegen vind ik het fijn dat mijn paard er het hele jaar door is en als ik daar mijn geld in steek zie ik ook het resultaat. Natuurlijk is vakantie leuk, maar dat geld is dan ook gelijk weg na je vakantie. maar ik denk als jij een goed spaarpotje hebt voor onvoorziene omstandigheden bij je paard en daarnaast ook nog wat kunt sparen voor een vakantie, dan denk ik dat je niet moet twijfelen.

Dat mensen zeggen: wat heb je nu aan een paard? daar moet je niet naar luisteren. Die snappen het houden van een paard niet :)

Ik zou zeggen: Zet al je financiele inkomen en uitgaven op papier en je kunt een weloverwogen keuze maken :)