Afgelopen augustus ben ik samen met een vriendin, haar pony en mijn eigen pony (Jake, de zwartbonte) op Nalanta kamp gegaan. Ik had geen idee wat ik moest verwachten! We kenden verder niemand... Maar dat veranderde al snel, toen we aankwamen was iedereen gelijk dol enthousiast en we werden gelijk bij de groep betrokken
En Jake was gelijk helemaal zen!1. Lekker chillen in zijn paddock!

De eerste dag kregen we een vrijheidsdressuur demo van Eva & Jesse en hadden we zelf ook rij en vrijheidsdressuur les! Jake was super braaf en vond het maar al te leuk, het was heerlijk om te zien hoe enthousiast hij werd
2. Jambette

3. Zijn nieuwe kunstje 'Kick!'

4. Compliment

5. Vriendinnen die de berggeit met Jake deden!

6. Op het blok

7. En een jambette op het blok!

De 2de dag gingen we op buitenrit en hadden we nog een vrijheidsdressuur les!
`S avonds was er de mogelijkheid om met een van de paarden van Eva & Jesse tewerken, ik koos voor Shilas. Wat een krachtpatser!8. Shilas

En natuurlijk `s avonds de bonte avond!
De laatste dag was echt super! We mochten zelf weten of we gingen rijden of vrijheidsdressuur gingen doen en daarna gingen we naar een meertje om te zwemmen met de paarden en pony`s!!
9. Zeepaardje

10. Jake wilde steeds gaan liggen in het water!

11. Samen met Marit achterop, wat een braverd is Jake toch ook

12. Met een aantal van de lieve meiden

Helaas was het daarna tijd om afscheid te nemen... En wat was dat moeilijk
Iedereen BEDANKT, wat waren dit leuke dagen. Wat heb ik veel mogen leren en wat heb ik veel mogen leren samen met mijn pony! Ik heb zoveel motivatie gekregen van deze 3 dagen en daar ben ik echt ontzettend blij mee
Ik had nooit gedacht dat ik dit soort dingen met Jake zou kunnen doen, voor kamp ging het totaal niet fijn tussen mij en Jake. Maar op kamp hebben we toch weer bewezen dat we voor elkaar gemaakt zijn
Dus nogmaals, bedankt! Ik zie jullie snel weer