Voor wie ons niet kent, Veronia (Macho Polo x Oliver) is mijn eerste eigen fokproduct en is dit voorjaar beleerd onder het zadel. Ze is van veulen af aan altijd veel in de hand geweest en het beleren was dan ook een feestje. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en proeven we aan wat meer dingen om zo veel positieve ervarinkjes op te doen voor de toekomst. En in deze maand zijn er weer een hoop nieuwe en leuke en ook wel wat spannende dingen bij gekomen!
Zo hebben we ons eerste echte sprongetje gemaakt. Voor mij als "dressuurprikker" een hele prestatie. Ik spring echt nooit, maar ik weet dat Veronia het vrijspringen erg leuk vindt en ze geeft zo'n hoop vertrouwen dat ik dit wel durfde. En Veroon, die vond het geweldig

Natuurlijk zijn we ook gewoon lekker thuis aan het rijden geweest en dat is altijd een feestje met haar:

Knappe blondie

Het oefenen met trailerladen ging steeds beter en daardoor konden we voor het eerst eens samen op pad naar een andere locatie, dat was erg spannend, zo'n binnenbak, maar ook leerzaam voor ons allebei en voor ons vertrouwen in elkaar

Als afsluiting van deze maand hebben we gisteravond ons allereerste B-wedstrijdje gereden! Tuurlijk was het allemaal heel nieuw en spannend maar wat deed ze het knap! Het leverde een mooi protocol met hele eerlijke en bruikbare tips op en een keurig nette plaats in de middenmoot.

Wat ben ik een trots baasje van dit lieve en mooie paard
Wat doet ze het toch goed!
Uitjes naar het strand en de desert trail durf ik nog, maar de wedstrijden?