Tordis en ik zijn een paar weken geleden verhuisd naar een stal in Middelbeers. Pal tussen twee heides/natuurgebieden in. De ene heb ik al flink lopen exploren, de andere nog niet, omdat het een militair oefenterrein is. Dat vond ik toch wel wat spannend in mijn eentje. Vandaag wilde er iemand die de weg op haar duimpje kende mee. Mijn persoonlijke gids! Ze vertelde dat ze eigenlijk nagenoeg nooit iemand van het leger zag, dat het een mooi gebied is, maar dus niet per se heel spannend.
We hadden "geluk", er liepen volop soldaten en er cirkelden helicopters vlak boven ons hoofd. Dat was wel even een beproeving, maar we hebben een héérlijke rit gehad van 3 uur, 19 kilometer.

"Hallo, mogen we met u op de foto?"
"Uh, oké."

Schaft!

We kwamen een kennis met hond tegen, die stuurde ons later deze foto

De route
En het aller belangrijkste.. mijn GoPro beelden! Ik kies altijd de "leukste" momenten uit, waardoor het lijkt alsof we de hele route gegaloppeerd hebben en spannende dingen tegen zijn gekomen. Helaas, dus zijn de enige spannende 3 of 4 minuten, de rest hebben we heel saai gestapt, maar dat was niet film-waardig

https://www.youtube.com/watch?v=2U8qdd86Vlk&feature=youtu.be
Het allerleukste moment heb ik helaas niet vast kunnen leggen, de batterij van de GoPro was toen al leeg. Tordis duwde mij een vieze klei-sloot in om bij een graspol te kunnen (toen ik naast haar stond). Mijn rijmaatje heeft heel beleefd 3 seconden gewacht (om te kijken of ik oké was) voordat ze in een schaterlach uitbarstte
Heel attent!
Zo kom je nog eens wat tegen onderweg