Hoge tijd dus om nog snel even wat foto's te schieten voor het weer guur en regenachtig wordt
Mijn paard is 10 jaar oud en al 6 jaar bij mij (zelf ingereden). We zijn een tijdje geleden van stal veranderd zodat ze meer op de wei kan lopen (als het goed is ook een hele winter buiten mag) en mijn paard voelt zich super. We kunnen weer lekker op buitenrit, dat kon op de vorige stal niet omdat ze gewoon te wild kon zijn. Ze voelt echt weer in balans en dat maakt me onwijs gelukkig! Geniet van de foto's!
1.

2.

3.

4. Pretbekje

5.

6.

7. Hartstikke moeilijk nog, die contragalop

8. Iets met meer leren dragen ipv plat door de bocht gaan

9. Maar wat ben ik blij en trots, het is zo'n lief paard en echt m'n maatje

10.

Dat was 'm weer, ik ben helemaal blij met deze foto's die een stalgenootje gemaakt heeft
Een paard wat meer op de weide kan lopen gedurende het hele jaar en niet per 1 oktober voor 7 ‘wintermaanden’ opgehokt wordt is natuurlijk rustiger en gelukkiger dan een paard wat wel een hele winter binnen blijft en een paddock van 10x10 heeft voor een uurtje per dag. Dat is de reden waarom ik mijn paard op die stal heb weggehaald. Mijn paard loopt het fijnst op een lage neusriem, de neusriem zit absoluut niet te strak en ik zie ook niet echt waar je dat dan zou zien op de foto’s