Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:46

Een fijn bericht Henk, geeft weer een ander perspectief op de situatie!!!

KimD

Berichten: 20424
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:47

Er zijn superveel vlogs die voor volwassenen reuze interessant zijn, maar net zo goed voor kinderen. :j

Geen een van die mensen heeft ooit een 'haatvlog' gemaakt waarin ze negatieve reacties bespreken.

Laten we wel wezen, dat is de hele reden dat de hele PZB discussie weer op gang kwam.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:47

Pistasche schreef:
En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren :') Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.

Als je echt interesse hebt in een PZB paard ga je langs en zie je vanzelf wat je van de bedrijfsvoering vind en of je daar een paard wilt adopteren ja of nee. En feedback, ja heel goed, maar iedereen gedraagt zich hier eerder als aandeelhouder dan dat er 'gewoon' een goedbedoeld advies wordt gegeven.


Volwassenen kijken absoluut wel vlogs. Ik kijk er sowieso al 3 op kanalen die heel volwassen over komen en een heel andere insteek hebben.
Ik denk dat een Stichting als PZB juist een volwassenere en professionelere insteek zou moeten hanteren bij vlogs. Je wilt toch je potentiele donateurs laten zien waar de tijd, energie en het geld in gestoken wordt?
Aan de hand van de huidige vlogs zou ik een donatie niet eens overwegen. Bij een andere soort kijk achter de schermen absoluut wel.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:47

KimD schreef:
Pistasche schreef:
En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren :') Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.

Als je echt interesse hebt in een PZB paard ga je langs en zie je vanzelf wat je van de bedrijfsvoering vind en of je daar een paard wilt adopteren ja of nee. En feedback, ja heel goed, maar iedereen gedraagt zich hier eerder als aandeelhouder dan dat er 'gewoon' een goedbedoeld advies wordt gegeven.


En waarom kijken Wij de vlogs niet? Juist omdat ze zo kinderachtig zijn! ;)


Dan kijk je wat anders? Genoeg aanbod wat je wel aanspreekt! Als zij graags vlogs willen maken voor de jongere doelgroep moeten ze dat toch lekker doen? Je kan niet iedereen tevreden houden en daarbij vloggen ze voor zichzelf, niet om bokt tevreden te houden.

Heb je de gemiddelde leeftijd van het gros van het publiek van YouTube vloggers gezien? Bekijk de opkomst maar eens bij de Penny piste op HE. Drukst bezochte piste van het hele event denk ik....

Amber_anne

Berichten: 6920
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:50

]
KimD schreef:
Pistasche schreef:
En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren :') Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.

Als je echt interesse hebt in een PZB paard ga je langs en zie je vanzelf wat je van de bedrijfsvoering vind en of je daar een paard wilt adopteren ja of nee. En feedback, ja heel goed, maar iedereen gedraagt zich hier eerder als aandeelhouder dan dat er 'gewoon' een goedbedoeld advies wordt gegeven.


En waarom kijken Wij de vlogs niet? Juist omdat ze zo kinderachtig zijn! ;)


Dan kijk je wat anders? Genoeg aanbod wat je wel aanspreekt! Als zij graags vlogs willen maken voor de jongere doelgroep moeten ze dat toch lekker doen? Je kan niet iedereen tevreden houden en daarbij vloggen ze voor zichzelf, niet om bokt tevreden te houden.

Heb je de gemiddelde leeftijd van het gros van het publiek van YouTube vloggers gezien? Bekijk de opkomst maar eens bij de Penny piste op HE. Drukst bezochte piste van het hele event denk ik....[/quote]

Misschien hebben ze er nooit over nagedacht om bijvoorbeeld serieuzere blogs te maken. Dan laat hier duidelijk zien dat daar vraag naar is en zou weer een nieuw project kunnen zijn. Een stichting als deze is altijd aan het groeien en veranderen. Doen ze er niks mee prima maar ze weten dan wel dat er vraag naar is. Daarom ook mijn idee, het een sluit zeker het ander niet uit

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:51

Eens hoor. Er zijn op YouTube ook veel (buitenlandse) programma's (niet perse vlogs) die verschillende rescue dieren volgen. Ik kijk daar graag naar als ik eens tijd heb. Er is genoeg te verzinnen om informatieve en leuke video's te maken die voor zowel jong als oud leuk zijn.

En als ze liever zich op de jonge kids richten ook geen probleem maar let gewoon op welke boodschap je uitzend en of dat niet tegenstrijdig is met wat je wil laten zien.

KimD

Berichten: 20424
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:52

Maar die jongere doelgroep adopteren geen paarden en doneren geen geld. :)*

Nalanta maakt ook vlogs, die beiden doelgroepen dragen. Maar zij geven wel een héél ander beeld. ;)

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:53

Cayenne schreef:
Pistasche schreef:
En waarom moeten de vlogs professioneel? Het volwassen publiek kijkt niet eens naar de vlogs, jullie zijn niet eens de doelgroep van de vlogs. Alsof jullie het interesseert en er dagelijks naar kijken? Ja alleen als er een topic (zoals het andere topic) komt heeft iedereen de vlogs ineens gezien en gaat weer even zeuren :') Iedereen kent de gehele bedrijfsvoering aan de hand van 1 of 2 vlogs waar ze een paar minuten naar hebben gekeken.

Als je echt interesse hebt in een PZB paard ga je langs en zie je vanzelf wat je van de bedrijfsvoering vind en of je daar een paard wilt adopteren ja of nee. En feedback, ja heel goed, maar iedereen gedraagt zich hier eerder als aandeelhouder dan dat er 'gewoon' een goedbedoeld advies wordt gegeven.


Volwassenen kijken absoluut wel vlogs. Ik kijk er sowieso al 3 op kanalen die heel volwassen over komen en een heel andere insteek hebben.
Ik denk dat een Stichting als PZB juist een volwassenere en professionelere insteek zou moeten hanteren bij vlogs. Je wilt toch je potentiele donateurs laten zien waar de tijd, energie en het geld in gestoken wordt?
Aan de hand van de huidige vlogs zou ik een donatie niet eens overwegen. Bij een andere soort kijk achter de schermen absoluut wel.


Zeg ik dat volwassenen geen vlogs kijken? Ik zeg dat als zij kiezen voor deze doelgroep ze dat lekker moeten doen. Schijnbaar willen ze dat zo. En ja, tips geven kan, maar wat ze daar mee doen moeten ze zelf weten. Schijnbaar zijn de vlogs niet bedoeld om meer donateurs binnen te halen? Ook prima toch, niemand wordt gedwongen om te kijken en schijnbaar is het toch succesvol.

En ja, tips geven kan, maar bokt dwingt het ongeveer af als je de topics leest (op basis van hele geringe informatie). Terwijl het bokt 360 dagen per jaar niks interesseert wat PZB doet, tot er weer een topic wordt geopend.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:56

KimD schreef:
Maar die jongere doelgroep adopteren geen paarden en doneren geen geld. :)*

Nalanta maakt ook vlogs, die beiden doelgroepen dragen. Maar zij geven wel een héél ander beeld. ;)


Ik denk dat jij je behoorlijk vergist in wat die jongere doelgroep oplevert. En hoezo niet doneren? Die jongere doelgroep kan toch behoorlijke mond tot mond reclame verzorgen en hoeveel jongeren zijn er wel niet die een paard van hun ouders krijgen.

Views, merchandise, doneren sluit ik ook zeker niet uit... En wat dacht je van de opkomst naar events waar ze een show geven.

Er zijn paarden YouTubers voor een jong publiek en voor een volwassen publiek. Net als dat dat op tv het geval is, niks mis mee.... En de tip om een breder publiek aan te spreken is denk ik al heel lang duidelijk, maar zijn al die topics vol negativiteit daarbij nou ook nodig geweest?
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 02-10-18 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Berichten: 10732
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:57

Bekijk je 2e zin eens Pistasche.


Goed dat er uitleg wordt gegeven. Dit maakt het een stuk duidelijker. Ik twijfel absoluut niet aan de insteek,maar ben het er zeker mee eens dat de vlogs wat professioneler kunnen. Nog niet eens per direct volwassen, maar ik denk dat de haat filmpjes etc. Een hoop afdoet.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:01

He, een bericht van de oprichter :)

Ik ga er vanuit dat alles vanuit een hart voor dieren komt :) maar jullie moeten echt gaan kijken naar hoe de buitenwereld jullie ziet :)
En die ziet een "penny" clubje op instagram en youtube die bepaald geen reclame maakt :)
Verder maken de grote bergen spelfouten en communicatieproblemen het er niet beter op.
Zijn zowel vader als dochter dyslectisch? Maken dezelfde schrijffouten, is al eens eerder opgevallen :)

enjoymyhorse
Berichten: 757
Geregistreerd: 26-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:05

Pistasche
Als mijn kind aan zou komen met mam, kijk deze vlog eens ik wil daar een paard steunen en ik zie wat daar zo voorbij komt dan gaat de knip toch echt niet open.
En schiet het toch echt het doel voorbij.
De ouderen zijn toch degene met het geld, niet de kinderen. En de oudere zullen dan toch beslissen.
En bij zo'n zootje ongeregeld zal er zeker weten geld misgelopen worden.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:10

enjoymyhorse schreef:
Pistasche
Als mijn kind aan zou komen met mam, kijk deze vlog eens ik wil daar een paard steunen en ik zie wat daar zo voorbij komt dan gaat de knip toch echt niet open.
En schiet het toch echt het doel voorbij.
De ouderen zijn toch degene met het geld, niet de kinderen. En de oudere zullen dan toch beslissen.
En bij zo'n zootje ongeregeld zal er zeker weten geld misgelopen worden.


Omdat jij er verstand van hebt... Ik zeg niet dat ik het wel zou doen met mijn kennis maar er zijn ook vele ouders zonder verstand van paarden. Ik zou er met mijn kennis wel neutraler instaan en eens een kijkje nemen bij de stichting in plaats van kort door de bocht oordelen op basis van een aantal vlogs en negatieve bokt reacties.

Er zijn ouders met verstand, maar ook een hele hoop zonder... Hoevaak worden er geen manege pony's voor veel te veel geld gekocht van een manege die dat helemaal niet waard zijn? Daarmee wordt ook iets in stand gehouden...

De tips voor een bredere professionele blik zijn nu gegeven. Wat ze ermee doen is de eigen verantwoordelijkheid van PZB.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:11

Heb alles stilletjes meegelezen maar wil toch graag even reageren.

Ik ben zelf 10 jaar werkzaam geweest binnen de paardenwereld, en ik weet precies wat het inhoud om goed voor paarden te moeten zorgen. En in die tijd dat ik werkzaam was op stallen, had ik absoluut geen tijd (laat staan zin)om nog gezellig te gaan vloggen, wij hadden 30 paarden op stal staan en waren met 3 man werkzaam. Soms was ik van sochtends 7 uur tot savonds 10 uur bezig.
Dus je kan wel allemaal doen alsof het zoveel werk is allemaal, maar denk dat je met 15 man sterk en 20 paarden toch wel kan zeggen dat je genoeg tijd zou moeten hebben als je een fatsoenlijk management hebt en werkt met een bepaald systeem.

Aangezien die 30 paarden waar ik zorg voor had minimaal 2 x uit hun stal kwamen (in de wei en om gereden/gelongeerd) te worden. Daarnaast hadden ze 24/7 een gevulde hooiruif aan hun stal hangen, en omdat ik me bezig hield met de paarden ipv vloggen had ik zelfs nog tijd om wekelijkse klussen te doen naast het rijden en verzorgen van de paarden. Dus je kan wel zeggen dat je geen tijd hebt om mensen fatsoenlijk te woord te staan, maar dat ligt meer bij jezelf als bij tijdsgebrek vooral als je zo'n groot team van mensen hebt die voor je aan het "rennen" zijn..

Prima dat jullie dit werk willen doen en deze paarden op willen vangen, maar als je dan graag als een professionele stichting behandeld wil worden gedraag je er dan ook naar ;).

Nogmaals ik weet prima wat het inhoud om voor 30+ paarden te moeten zorgen, en het is hard werken met weinig personeel, dus daarom struikel ik zo over het feit dat je gaat lopen klagen dat je het zo ontzettend druk hebt met 15 man sterk en 20 paarden..

Daarnaast ben ik er ook van op de hoogte dat er administratieve werkzaamheden zijn, maar nogmaals met een juist management (wat je met 15 man sterk echt kan creëren) kom je heel veel verder. Ook als mensen jullie hulp aanbieden wat ik al zo ontzettend veel voorbij heb zien komen hier op bokt, dan slaan jullie dat af?! Om vervolgens een vlog te maken over "bokthaat", waarom komen daar die berichten niet in voor dat mensen jullie hulp aan hebben geboden?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:03

Er is al veel gezegd en getypt. Ik zou jullie van pzb willen meegeven om als de gemoederen gezakt zijn eens rustig en met kritische blik naar de opmerkingen in dit topic te kijken. Commentaar krijgen is nooit leuk, maar er zijn bedrijven en organisaties die dure marketingbedrijven inhuren om zicht in de doelgroep te krijgen. Jullie hebben nu een aantal tips gekregen van jullie doelgroep en dat kan waardevolle informatie zijn. Kijk eens kritisch waar je wat mee kan en waarmee niet. Succes verder!

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:35

Pepperrr schreef:
enjoymyhorse schreef:
Waarom laat u toe dat uw dochter en de andere jonge meiden van die kinderachtige vlogs maken?
Niet alleen nu maar eigenlijk heel vaak.
Dat schaad toch de naam van uw stichting?


Dat is inderdaad de vraag waar ik mee zat.
Aan de ene kant snap ik het wel. Ze willen aandacht van de jongere doelgroep.
Maar aan de andere kant komt dit wel over alsof papa een opvang heeft zodat zijn dochter en haar vriendinnetjes de wilde paarden kunnen temmen... Dit komt een beetje onprofessioneel over. En dat is erg jammer omdat ik zeker geloof dat jullie je best doen!


Dat vraag ik me ook af.
Verder goed bezig henk!

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:59

Even over die ponykampen.
Jullie plaatsen kinderen op paarden en laten bezig zijn met paarden terwijl jullie niet weten hoe zij met paarden om gaan.

Daarom vraag ik mij af waarom hebben jullie ponykampen?

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:35

Wat fijn om eens een uitgebreider en helder bericht van jullie kant te krijgen!

Mbt communicatie snap ik dat het lastig is om zoveel berichten te beantwoorden, zeker als je zoals je aangeeft zoveel dezelfde 'nutteloze' berichten krijgt.

Je zou eventueel een aantal standaard antwoorden kunnen opstellen en die opslaan in Word, zodat je ze gewoon kan copy-pasten? Iets als "Beste, allereerst bedankt voor je interesse! Alle nodige info over het paard vind je terug op Facebook/website. Mochten er nog bijkomende vragen zijn of interesse in adoptie, horen wij het graag! Met vriendelijke groet, het PZB team." klinkt meteen al een stuk netter en fijner dan. "kijk op Facebook aub" en als je gewoon kan kopiëren en plakken vanuit een document kost het minder tijd.

En zo kan je het ook met andere berichten aanpakken. Kleine moeite, weinig tijd en een wereld van verschil :-)

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:42

HenktenNapel: bedankt voor je reactie. Ik ben vooral benieuwd naar de veiligheid van de vrijwilligers en kinderen: is er een goede verzekering voor de vrijwilligers en hoe wordt de veiligheid in het algemeen eigenlijk bekeken?
En hoe zit dit op de ponykampen: is daar een ehbo/bhv'er bij aanwezig, zijn er eisen waar je aan moet voldoen als je iets (tegen betaling) voor een groep kinderen organiseert en wordt aan die eisen voldaan?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:53

Het siert dat jullie wat met de kritiek willen doen Henk. Heel erg netjes en betrouwbaar. :)

Moet eerlijk zijn, ik kijk de vlogs regelmatig. Vind het juist erg leuk om te zien. Dat ze wat meer gericht zijn op jongeren moet toch juist geen probleem zijn? Ik vind eerlijk gezegd dat mensen zich daar overheen moeten zetten. Dat is de doelgroep diende vangt met de vlogs: jongeren. Daar is niks mis mee. Ieder paardenmens is als kind ook ‘penny’ (gekke benaming, maar zo word die begrepen) geweest, of zeg ik nu iets stoms?

Is het een idee voor de dieren op de winterwei om een grote hooiruif voor groepen te hebben? Zijn duur in aanschaf maar zo handig. Hier kun je een rol kuil in rollen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:58

Ik denk dat het probleem met de vlogs niet is dat ze kinderlijk of kinderachtig zijn. Er zijn zoveel paardenvloggers die als hoofddoelgroep 12 en 13jarigen hebben en die wel een positieve vibe uitstralen. Het probleem met de PZB vlogs is dat ze agressief en schadelijk zijn. Haatvlogs en vlogs waarin dingen worden gedaan die gevaarlijk zijn voor paard/mens zetten een beeld neer waar geen enkele weldenkende ziel iets aan bij wil dragen.
Vlogs voor kinderen zijn meer dan prima; laat iemand maar van top tot teen in het roze gehuld een paard knuffelen, nieuw hoofdstel laten aanpassen en over een sprong van 30 cm springen. Niemand die je hoort klagen. Maar... als je die blog voor kinderen maakt, dan moet je er als volwassene wel voor zorgen dat dat hoofdstel goed zit, dat bij die roze uitrusting ook veilige rijschoenen en cap horen, en dat het paard op het moment van filmen lichamelijk in staat is om die sprong te maken. Dat is hoe volwassenen (18+) geweldig goede en positieve vlogs voor kinderen onderhouden.
Dat is dus iets compleet anders dan je als 19-jarige als een 9 jarige met een temper tantrum gedragen, haat zaaien en op elke zelfgemaakte fout reageren met 'haters will be haters, doeiii!'.

Jullie pakken de communicatie met deze topics op Bokt al een stuk beter op, als jullie ook eens serieus naar die vlogs kijken en naar welke verantwoordelijkheid jullie daarmee hebben richting de kinderen (zij zijn degenen die de ouders enthousiasmeren!) en hoe jullie tegelijkertijd in diezelfde vlogs aan de ouders kunnen laten zien dat jullie een serieuze partij zijn (ouders zijn degenen met het geld!), dan heb je het beste van twee werelden.

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:26

Dank voor alle uitleg, ik mis alleen nog bij de inkomsten: adoptiegeld van de paarden.

Ik kan er goed inkomen dat als je berichtjes krijgt waar vragen in staan die ook makkelijk terug te vinden zijn in de tekst, je daar wat kriebelig van wordt.

Maar ik zou willen vragen, als jullie tips of iets dergelijks krijgt dit fatsoenlijk opnemen en niet wegwuiven als: "wij zijn een stichting dus weten echt wel hoe het moet.". Dit is een keer letterlijk gezegd en daarvan gingen mijn oren echt klapperen. Niet om betweterig te doen of iets, alleen maar om een paardje een beter leven te laten hebben. Tenslotte willen we dat allemaal ;)

Van de hoge school student klinkt veelbelovend, maar ik vind dat jullie ook al heel goed op weg zijn op deze manier. Dank voor de tijd! Want inderdaad, een grote stichting als deze gaat ontzettend veel tijd in zitten wat sommige mensen niet beseffen.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:33

Een net en vrij duidelijk bericht. Ook de dames reageren op een nette manier in het topic. Fijn om te lezen dat ze deze tips dus van harte nemen.

Bokt is niet altijd even vriendelijk naar bepaalde partijen(en mensen), maar dit 'hele gedoe' was ook niet aan de orde gekomen als er geen haat-filmpje was gemaakt. Ik ken deze stichting niet, en dat hoeft ook niet. Maar of je nu een asiel, een pensionstal, een grote ruiter of wat dan ook bent; met een haat-filmpje sla je werkelijk de plank mis. En als je wellicht maar vijf volgers had was het niet opgevallen maar er blijft een voorbeeldfunctie op je hoofd geplakt. En de paardenwereld is al genoeg haat & nijd, maar op deze manier bevorder je het ook niet.

Ik vind het dan ook jammer dat het in de doofpot wordt gestopt en er niet een fatsoenlijk bericht over geplaatst kan worden wat de gedachte er achter was en dat ze er een fout mee hebben gemaakt.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:58

Ook All was t hele gedoe niet op gang gekomen door die vlog.
Nu zijn er tenminste een hoop dingen duidelijk.
Ik stoor me niet aan de vlogs, ik kijk ze met mijn 28 jaar ook :\ :')

Leo

Berichten: 50143
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wie of wat is Paard zoekt Baas en wat doen ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 18:04

Moderatoropmerking:
Na overleg binnen het moderatorteam hebben we besloten om dit topic toe te staan in het kader van hoor en wederhoor. Dit topic is geopend naar aanleiding van de vele opmerkingen over dit topic: [LZP] PZB video over “bokthaat” over een video geplaatst op de sociale kanalen van deze stichting. Aangezien de video inmiddels offline is gehaald, is het andere topic naast dit topic niet langer relevant. We willen echter wel de mogelijkheid blijven bieden aan beide kanten om verhaal te doen, vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan. Dat kan in dit topic.