Mijn maatjes.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cactusknuf

Mijn maatjes.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-18 20:54

Donderdag heeft een vriendin van mij fotos van mijn 2 toppers gemaakt, moonlight de zwarte pony, is een new forest merrie van 5 jaar oud en ik heb haar zelf zadelmak gemaakt, ze is ontzettend lief en kan fantastisch springen.. ze is vorig jaar ster geworden en laatst ook voorlopig kroon 27 oktober nog de ibop en dan zullen we zien of ze kroon kan worden <3 henkie de shetland is 8 jaar oud en kan ook fantastisch springen! Hij springt over zijn eigen hoogte! Nou genoeg gekletst tijd voor de fotos!
1
*knip*
2
*knip*
3
*knip*
4
*knip*
5
*knip*

*knip*

Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn! :D
Laatst bijgewerkt door LindyH op 26-01-19 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's op verzoek verwijderd.

boedjang

Re: Mijn maatjes.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 06:10

Wat een fijne paardjes en wat gaaf om zulke mooie foto's te hebben, welke ga je uitvergroten?

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 07:39

boedjang schreef:
Wat een fijne paardjes en wat gaaf om zulke mooie foto's te hebben, welke ga je uitvergroten?

Dankjewel *D denk de laatste of foto 3 ;)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:43

Wat een leuke paarden en hele mooie foto's!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:10

Voordat je ze laat uitvergroten zou ik nog wel vragen of de fotograaf er écht goede blackfoto's van wil maken. :oo
Je ziet namelijk dat de achtergrond niet helemaal zwart is dus dat komt niet mooi uit op je canvas.

Verder vind ik het wel leuke foto's! <3 En piece of cake om deze pikzwart te krijgen hoor :D

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 14:07

Paris_ schreef:
Voordat je ze laat uitvergroten zou ik nog wel vragen of de fotograaf er écht goede blackfoto's van wil maken. :oo
Je ziet namelijk dat de achtergrond niet helemaal zwart is dus dat komt niet mooi uit op je canvas.

Verder vind ik het wel leuke foto's! <3 En piece of cake om deze pikzwart te krijgen hoor :D

Hahah zou ik doen :o meisje die de fotos heeft gemaakt is een vriendin van mij en is pas 12 ik vind het dus echt super knap van haar, bovendien was dit de eerste keer dat ze blackfotos maakte en ze fotografeert pas een jaar. Ben al echt super blij met de fotos :))