Vandaag was een verdrietige dag voor mij. Ik heb namelijk na 6,5 jaar afscheid moeten nemen van mijn paard Dragan a.k.a. Draakje. Hij heeft een nieuw baasje gevonden waar hij het heel goed gaat krijgen.
De reden van verkoop is dat ik zelf helemaal niet graag in de bak rij, maar liever het bos in ga. Helaas is dat bij Draak het tegenovergestelde. In de bak is het een geweldig braaf en werkwillig paard. Buiten helaas niet. En omdat ik ook niet zo'n held ben, is dit geen combi buiten. Na heel erg lang twijfelen heb ik dus besloten om hem te verkopen.

Ik heb Draak op vierjarige leeftijd zelf beleerd. Toen hij eenmaal ingereden was, reden we regelmatig wedstrijdjes op de manege waar hij toen stond. En met best wel wat trots pikten we toch een aantal keer een oranje rozet of beker mee

Ook springen vind hij erg leuk om te doen.

En als ik dan toch naar buiten wilde, deed ik dat na het rijden in de bak een klein stukje. Of aan de hand/lange lijnen.

Ja, ik ga mijn geweldige, lieve vriendje ontzettend missen. Maar ik weet dat hij een geweldig plekje gekregen heeft.

Ennn, na regen komt zonneschijn.
Ondertussen was ik al een beetje aan het rondkijken voor een paardje waar ik wel lekker mee het bos in kan.
Mijn oog viel op gegeven moment op een 11-jarige ruin, een draver.
Ondertussen ben ik een paar keer wezen kijken. En over twee weken komt hij mijn kant op!

Zijn naam is Titane du Donjon. Hij heeft gekoerst, maar mag nu gaan genieten van een carrièreswitch en lekker recreatief gaan rijden.

Voor meer foto's zal ik een nieuw topic plaatsen zodra hij hier is. Dus mocht iemand nieuwsgierig zijn, dan kun je dit topic volgen.