Afgelopen zondag was ik weer van de partij op HE, en ook dit jaar had ik de camera weer mee.
Ik heb samen met mijn vriendinnetje een heerlijke dag gehad!
Ben nog heerlijk aan het nagenieten van de foto's en die wil ik graag met jullie delen!

De foto's staan niet op volgorde

Adelinde Cornelissen, ze gaf een clinic over tempo controle. Zowel in stap, draf als galop, maar ook in de zijgangen.

Omdat ik er altijd verschrikkelijk om kan lachen, stonden Britt en Esra ook op de planning. Al vond ik de 'clinic' van deze keer wat minder.. Esra had trouwens een onwijs leuk paard onder haar kont! Ze had ruzie met de vliegende wissels aangezien haar paard ze springt wanneer het niet moet (sinds hij ze kan springen wisselt hij dus steeds) en haar paard dacht te veel terug. Britt reed mee op Vito en was vooral heel erg bang dat hij zou gaan rennen. Verder hebben ze een stukje gewerkt aan het nageeflijk lopen, gezien Vito een Fries is en al snel achter de loodlijn kruipt. Ze moest hem meer ruimte geven.
Britt en Esra werden begeleid door niemand minder dan Tineke Bartels.
Britt en Vito

Esra en haar paard (ik weet de naam niet meer
)
Dutch Vaulting Team, ze gaven een ontzettend leuke 'Frozen' show weg.

Wendy van Osch, gaf een clinic over de basis van reining.

Het rassen defilé. (Ik heb denk ik van bijna iedereen foto's gemaakt.
)

Pas de Deux, met spaanse paarden.
Mooie paarden, leuk gereden, maar ik vond het erg streng ogen

Dressuur koninginnen aan het werk, Anky en Tineke.

Jonge cowgirl op weg naar de top, wat vond ik dit dametje knap zeg! Lekker nuchter, brutaal en gewoon lekker gereden.

Alizee Froment.

Danca de lusitano (ook hier van ik denk iedereen foto's)

Ik sluit het topic af met nog een heerlijke foto van Tineke en het paard waar zij op reed.

Ik hoop dat jullie zo nog een beetje mee kunnen genieten.
Deelnemers die op de foto staan kunnen uiteraard contact met mij opnemen.
Het liefst via mijn facebook pagina, http://www.facebook.com/melissaaarsenfotografie
die zou showend de piste doorgaan