S.A. Mishkaljiyah
S.A. Tawfiq (v. ZK Kuray) x A.F. Shanaya (Sha Lazio x Anthal)
Arabisch volbloed
Merrie
3 januari 2013
Na alle ellende die we gehad hebben, vooral medisch, is het driedubbel zo heerlijk om eindelijk eens een zomer écht te kunnen hebben genieten van en met elkaar. Wel hebben we tot twee keer toe moeten verhuizen van stal, helaas, maar het resultaat is dat we -vind ik- de mooiste stal en stallocatie van Nederland hebben: we staan tegenwoordig namelijk aan de Loonse en Drunense Duinen. En met Mish gaat het (even afkloppen) beter dan ooit tevoren.
Langzaamaan komen we steeds meer aan echt dressuurmatig (of westernmatig, ons rijden zweeft een beetje tussen beiden in) rijden toe, we kunnen steeds een stukje langere buitenritten maken, en vooral steeds meer samen genieten.
Without further ado, wat beeldmateriaal van de laatste maanden!
De eerste paar foto's: aan het werk in de bak op onze oude stal! We zijn heel hard bezig met kracht opbouwen. Ik ben al onwijs trots op het beeld wat ik hier zie, maar het is uiteraard bij lange na nog niet perfect. Ze mag nog veel meer van de voorhand af gaan komen, maar op het moment van deze foto's kon ze dit nog niet. Gaat inmiddels al beter maar heb geen recenter goed beeldmateriaal. Zodra ze iets meer in horizontale balans komt, kan ik ook in galop beter op mijn kont blijven zitten
Maar ik ben al ontzettend blij dat ze hier fijn zuiver, actief en nageeflijk loopt, dat is heel lang echt ondenkbaar geweest.

En vooruit, heb toch nog één foto van op de nieuwe stal

Wat heerlijke kiekjes van ons buitenrijden de afgelopen tijd:

Afgelopen zomer op een vroege ochtend in de Loonse en Drunense Duinen

In de Stiphoutse bossen.

Nog steeds in de Stiphoutse bossen.

En nog meer Drunense Duinen

En nog meer
Ik krijg er geen genoeg van.En tot slot heeft mijn vriendin Desiree vandaag een paar mooie foto's gemaakt terwijl we op buitenrit waren. De mooiste staat overigens bovenaan dit topic.

En een blije buitenrijfoto ("kijk, papa, met-zonder-handen!"
) terwijl Mish als een dooie dodo lekker voortsukkelt, die vond het allemaal wel prima 

Bedankt voor het kijken
maar goed, komt vast weer goed!