Maar ik heb dus een nogal belangrijke vraag. Het zit dus zo: ik krijg nu de kans om een pony te verzorgen, of het doorgaat is een ander verhaal. Want ik moet er nog langs gaan om te kijken of we een klik hebben enz. Maar voor nu gaan we er even vanuit dat het doorgaat

Ik mag zelf weten wanneer ik ga, wat ik ga doen en hoe lang. En als ik echt heel veel huiswerk heb is het niet erg als ik één dag niet kom.
Ik wil dus echt al megaaa lang een verzorgpony dus ik ben natuurlijk super blij!
Alleen er is natuurlijk een maar

Ik deed hiervoor havo en als ik iets harder me best had gedaan was dat wel gelukt, op de mavo leer ik eigenlijk heel makkelijk ik snap alles en ik ben ook best snel met me huiswerk. Dus het leren gaat eigenlijk wel heel goed maar dat moet het natuurlijk ook blijven gaan

Mijn ouders vinden het prima zolang ik goeie cijfers haal. Sommige vriendinnen zeiden ook dat ik het moest doen, andere zeiden weer dat het misschien niet zo slim is. Ik denk zelf dat het wel moet lukken, maar misschien omdat ik het zo graag wil dat ik niet goed kan nadenken ofzo

Maar kort gezegd: Zou ik de pony wel of niet verzorgen, ik kan dus gaan wanneer ik wil en ik leer opzich best makkelijk. Maar ik heb wel veel belangrijke toetsen. Dus zou ik het wel of niet doen? Of wat zouden jullie doen?