Sommige kennen Yah'ri (spreek je uit als Djahrie) misschien al wel maar ik zal hem nog even uitgebreid voorstellen.
Vorig jaar werd Yah'ri (Yanour Hayati x La Margneta Aura) na een onzekere dracht waarbij zijn moeder met 3 maanden dracht een flink ongeluk aan haar been heeft gehad en 4 maanden op de kliniek stond, geboren. Moeder Jet had veel medicatie toegediend gekregen gedurende de dracht en de vraag was of dit ook gevolgen zou hebben voor het veulentje. Gelukkig werd Yah'ri gezond geboren, al heeft hij zo nu en dan zeker een steekje los haha!

De eerste ontmoeting tussen hem en zijn moeder

Op zijn eerste dag mocht hij de weide verkennen en al stoer liep hij voor zijn moeder uit de wei in om alles eens goed te verkennen. Yah'ri is nog altijd erg ondernemend en niet snel onder de indruk van iets.

Hij ging vaak mee (los) het bos in, hierdoor kent hij veel.

Spelen met de bal deed hij als veulen al graag, en nog steeds, er zijn er al een hoop gesloopt door 't ventje..

Hij groeide uit tot een ontzettend knap veulentje, helaas was de klik tussen mij en Yah'ri niet zo aanwezig en besloot ik hem te koop te zetten. Daar was mijn vriend het echter niet mee eens en zo bleef 't ventje.. inmiddels ben ik ontzettend gek met 'm en heeft hij ook zeker mijn hart gestolen.

Toen werd het tijd om op eigen benen te staan, Yah'ri ging naar de opfok waar hij stond met nog 5 jonge hengstjes. Een aantal keren gingen we naar hem toe maar hij zag er ongelukkig uit en leek niet op z'n plek. Omdat we inmiddels de paarden aan huis hadden besloten we hem ook naar huis te halen.

Lekker smoeltje...

Er werd uiteraard volop weer gespeeld met de bal en als snel bloeide hij weer helemaal op, en dat terwijl z'n moeder zo onaardig doet..

Yah'ri juli 2018, hij knapt ontzettend mooi op, boven verwachting

Uiteraard kreeg hij een nieuwe mooie bal waar hij heel blij mee is.

Ging hij mee zwemmen..

En deze foto is gisteren gemaakt, Yah'ri is nu 1 jaar en 4 maanden oud.
De bedoeling is om Yah'ri net zoals zijn vader en moeder de sport in te gaan, endurance + dressuur. Het lijkt mij leuk om jullie mee te nemen in zijn leer en groeiproces. Dus lijkt het je leuk, volg dan gezellig mee