En ik weet niet wat ik ermee moet. Ik probeer te genieten van de dingen die we wel nog doen, en daar geniet ik ook van. Maar toch knaagt er iets. En het begint vervelend te worden, voor mezelf dan, pony heeft er niet zo'n last van

Ik mis vooral het gevoel dat je kan krijgen van het rijden (als het goed gaat), de vrijheid, de connectie, het samenwerken, dat de pony zijn/haar best voor je doet en jullie beiden genieten. Tegelijk vraag ik me af of het bij het rijden wel zo is dat we beiden genieten, als ik pony's reacties soms zie .. of kijk hoe hij nu meewerkt tov wanneer ik erop zit...
Ik zit een beetje vast, en weet niet goed wat ik ermee moet. Toch gewoon blijven doen wat we doen? Waar ik wel van geniet en waar pony duidelijk plezier in heeft? Of toch weer het rijden oppakken, op een hopelijk positievere manier? Andere mensen zouden zeggen "niet zo zeuren, gewoon zadel erop en rijden", maarja, zo ben ik dus niet.
Iemand hier nog tips? Het verhaal is niet zo uitgebreid maar als er specifieke vragen zijn beantwoord ik ze natuurlijk graag. Er is in principe geen reden om niet te rijden maar ik kan er wel 20 zeggen