[VvdD] Dan toch maar stoppen...?
Vandaag stond mijn laatste dag voor Okki op de planning. Okki was erg lief op stal en ik heb hem heerlijk uitgebreid gepoetst. De bak was helaas een zwembad, dus rijden zat er niet in. Eigenlijk vond ik dat niet zo erg. Gewoon een uurtje wandelen vond ik ook prima. We hebben een lang stuk gewandeld en tussendoor mocht ie nog wat grazen. Hij ging nog even uit z'n dak toen er een ander paard passeerde. Dat bevestigde weer dat ik echt nooit een hengst wil. Daarna weer terug naar stal, z'n box nog een beetje uitgemest, spulletjes opgeruimd en mijn eigen spullen bij elkaar gezocht. Nog even uitgebreid geknuffeld met Okki, ik had een paar snoepjes "geleend" van een meisje van stal. Ik doe dat anders nooit, maar ik vond dit een uitzondering en ik was zo dom geweest om niets mee te nemen. Daarna heb ik m'n spullen gepakt en ben ik weggegaan zonder iemand gedag te zeggen. Ik had er echt geen behoefte aan. Ik wilde er (voornamelijk voor mezelf) niet zo'n drama van maken. Ik had het toch wel ff moeilijk.