Een aantal leden waren daar al eerder gestopt. En hebben de handen ineen geslagen en besloten een nieuw team op te richten.
Het was helemaal mijn intentie niet om weer shows te gaan rijden. Vond vrije weekenden toch wel fijn. Maarrr als ik terugdacht aan de leuke evenementen en meNsen die ik met Epona ontmoet had, heb ik me toch aangemeld.
Tessa & ik hadden ons opgegeven voor de horse Got talent show op de Waardse horse fair. Een nieuwe rubriek waar ieder met een show mee kon doen. Er was iemand die vrijheidsdressuur deed, een viertal met een Oostenrijks thema en hun haflingers, iemand die een kür op muziek reed.
Als laatste waren wij aan de beurt! We reden een pas de deux met een keltisch/vikingtintje met bijlen op muziek.

Een groepsfoto met het deel van het aanwezige team

En toen de prijsuitreiking! Ze begonnen bij 5 en werkte zo omhoog. Bij nummer 2 kregen we door dat we gewonnen hadden!

De prijs bestond uit maar liefst e200 prijzengeld, en mooie bos bloemen, een beker en rozetten voor de paarden!
Een betere start hadden we niet kunnen wensen! Wil je niets van Irish Feathers missen? Je kunt het team volgen op FB & Insta of heb je een tinker en lijkt je dit ook leuk? Neem dan een kijkje op de website www.irish-feathers.nl