[ITP] Kinderpony geslaagd
en
[ITP] Paardenmeisje geslaagd (vervolg Kinderpony geslaagd)
ben ik natuurlijk de geweldigste tante die er is (en de enige

Helaas kreeg ik afgelopen week een appje van mn schoonzus of mn nichtje deze zomervakantie weer welkom was, ze wilden wel op een doordeweekse dag komen (tot zover paait ze me alleen maar, mn nichtje waar ik dol op ben en doordeweeks omdat dat makkelijker is voor mij) en dan komt het;
of de 8 jarige dochter van vrienden van hun ook mag komen paardrijden. Ze is namelijk ook helemaal verzot van paarden.

Aangezien je uit moet kijken met wat en vooral hoe je het zegt heb ik eerst mn moeder gebeld

Dus een net appje teruggestuurd met dat ik niemand meer op mijn pensioengerechtigde fjord laat en mn shet onbeleerd is. Dat het makkelijker is om mijn nichtjes (4 en 2) van mn shet af te trekken mocht er iets misgaan dan een 8 jarig kind. Plus omdat hij onbeleerd is zijn die gewichten van mn nichtjes verwaarloosbaar.
Helaas heb ik geen reactie teruggekregen.
Onze relatie is sinds het voorjaar al behoorlijk gespannen, dus dit helpt niet echt mee

Ik ben niet echt een kindervriend en hoewel ik het goed kan vinden met de ouders van dit kind zit ik hier gewoon niet op te wachten.