[VOLG] Shetlander Lynn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-19 22:46

zo blij met jou <3 Afbeelding

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 21:47

Ze deed het weer zoo goed vandaag! Super trots op mijn popje <3 Afbeelding

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 21:01

Vandaag nieuwe vrienden gemaakt. Echt super schattig <3 Afbeelding

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:40

Aaah zo lief dit <3

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:33

Ze is zo mooi met haar manen in die fjordenboog!

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 22:43

kirsten4 schreef:
Aaah zo lief dit <3

jaa he <3 <3
Luca03 schreef:
Ze is zo mooi met haar manen in die fjordenboog!

Dankjewel :D Laat het vanaf nu wel weer helemaal uitgroeien heb toch liever lange manen :j

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-19 15:22

Trots op Lynn Eergisteren heb ik haar helaas weer moeten scheren vanwege eczeem. Heeft zeker gewerkt! smeren gaat nu veel makkelijker en jeuk veel minder. Vandaag weer eens een rondje gelangelijnt. Ze was lekker fris en snel dus was een snel rondje maar deed ze super braaf. Natuurlijk nog momenten dat ze even stopt maar dat word steeds minder en ze krijgt steeds meer vertrouwen. Dit was ook pas de 2e keer alleen voorop dus ben super trots. Uiteraard weer bitloos volgende keer ga ik eens een andere optoming proberen.Afbeelding
Afbeelding

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-19 19:30

Weer even niks van mij laten horen. Even een tijdje rustig aan gedaan met Lynn omdat ze haar enting had gehad en door het weer. Vandaag weer een leuk dagje op stal gehad. Eerst weide wezen mesten toen had ze echt een enorme speelbui :') Afbeelding

Ze komt ook altijd nog even aandacht vragen met haar eigenwijze hoofdje <3
Afbeelding

Daarna rondje gelangelijnt. Ze heeft zelf de ronde gekozen ik was van plan om een klein rondje te maken := _O-
Maar ze was echt weer super braaf! ze krijgt er ook steeds meer zelfvertrouwen door. trots <3
Afbeelding
Afbeelding

ons nieuwe setje
Afbeelding

LonnekeXXX

Berichten: 73
Geregistreerd: 28-08-19

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:47

Wat een knappe pony! Ik lees al een tijdje stiekem mee, maar ik moest toch even kwijt dat ik het echt een super knappe shet vind!

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-19 19:58

LonnekeXXX schreef:
Wat een knappe pony! Ik lees al een tijdje stiekem mee, maar ik moest toch even kwijt dat ik het echt een super knappe shet vind!


awh dankjewel :) altijd leuk om te weten dat mensen mij toch volgen :D

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 10:01

Hoii ik heb alweer even niet meer geupdate hier oops. Ondertussen is Lynn veranderd van weiland dus nu heeft ze weer droge voetjes. Is een stuk groter met in het begin een stukje zand met schuilstal. Echt super blij mee <3
Afbeelding

Gisteren voor de 2e keer heel eventjes gelongeerd. Deed ze weer super braaf. Probeer het heel rustig aan op te pakken zodat ik er volgend jaar mee verder kan.
Afbeelding

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 11:17

Wow! Wat is het alweer lang geleden dat ik hier een update heb geplaatst!

Ondertussen zijn wij beide al helemaal gewend aan de nieuwe stal. Afgelopen maanden was vooral een beetje uitvinden wat wij beide leuk vinden om samen te doen. Ondertussen weten we dat gelukkig al een beetje. De laatste tijd houden we ons bezig met: lange lijnen, vrijheidsdressuur, clicker training, obstakel training/Agility, grondwerk en wandelen. En het gaat allemaal super!

Ook is haar eerste tandje er uit! Super schattig <3 Daar is ze even echt niet lekker van geweest van te voren. En met al die ziektes die nu heersen waren we een beetje in paniek maar het was dus gelukkig niks ernstigs.

Afbeelding



Vorige week zaterdag hadden we een best wel uitgebreid parcour uitgezet met een aantal stal geboortes. Was super leuk om te lopen! Uiteindelijk zelf nog op alleen een neckrope gelopen. Super trots <3

Is gefilmd door een 6 jarige :')




Ook heb ik haar zaterdag voor het eerst in de stap molen gezet en dat leverde echt hilarische beelden op :') Van mij hoeft ze er nu ook niet meer in hoor kan netzo goed gaan wandelen :j

Geniet!





Verder gaat het echt super goed met Lynn. Ze staat lekker op een paddock met 4 vriendjes met een schuilstal en hooi. Snotteren is gelukkig ook weer afgelopen. Wel is haar zomereczeem nu weer aan het terug komen :( maar van de week snel aan de pilletjes en hopen dat het een niet te heftig jaar word met jeuk..

Goed straks weer lekker naar stal iets doen met Lynn en mesten. Zouden jullie weer vaker updates willen zien?

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 11:25

Die stapmolen bloopers :+ :+

silvia58

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-07-10

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:29

Haha geweldig *\o/* *\o/*

matespony

Berichten: 749
Geregistreerd: 01-08-18

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:15

Ah die bloopers in de stapmolen zijn zo schattig <3

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 21:28

Kan er indd zelf nog zo hard om lachen :')

Vandaag hebben we heel even clicker training gedaan. Ze deed het zoo verschrikkelijk goed! Ik ben zo trots. Omdat ze het zo goed deed hebben we het ook maar kort gehouden. In de training hebben we getarget met een pion en moest ze zelf haar neus door de neusriem van het halster steken. Daarna hebben we nog even een stukje gewandeld.

Afbeelding

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 08:48

Gisteren ook weer een hele fijne clicker training gehad. Dit keer voor het eerst met balanskussen! Was echt heel leuk om hiermee te werken en dat gaan we ook zeker vaker doen!


Hierna heb ik het kussen op de poets plaats bij haar gelegd en toen ging ze er heel lief zelf op staan. En heerlijk ontspannen. Zo leuk om ze zien <3


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LadyUrsy

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 09:34

Wat een leuke, grappige pony heb je!! Heerlijk hoe jullie samen bezig zijn <3

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 21:18

Vandaag met het heerlijke weer weer eens foto's kunnen maken met een oud stal genootje.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 18:54

Wow ik vergeet echt updates te plaatsten hier oops :+

Ondertussen heeft Lynny helaas bronchitis gehad wat nu gelukkig weer goed onder controle is(over durf ik bijna te zeggen). En ja de zomer eczeem is helaas weer terug. Dus ze is weer geschoren en dekentje op. Vanwege de bronchitis en sinds kort een pupje er bij eigenlijk heel weinig met haar gedaan. Maar wil dat weer lekker gaan opbouwen nu met dat lekkere weer. Van het weekend wat beginnetjes gemaakt met werken aan de hand en ze doet het super! Dus daar gaan we zeker mee door.

Dat scheren was trouwens drama :')
Niet lachen guys maar hier hadden we DRIE en een HALF UUR over gedaan met TWEE APPARATEN:

Afbeelding

Goed helemaal gefrustreerd gestopt. Stal genootje geappt want het werd al laat. Mocht ik gelukkig een echt paarden scheer apparaat lenen de volgende dag. 2,5 uurtje over gedaan. Maar mevrouw haat scheer machines die lawaai maken dus daarvan was dit het resultaat :+

Afbeelding

Echt prachtig xd maar heb nu zelf maar een moser max 45 aangeschaft en hoop dat ik haar daar nu weer mee kan fatsoeneren. Het laatste scheren is inmiddels alweer bijna een maand geleden dus dat moet lukken. Wish me luck. Als het lukt kan ik snel weer leuke foto's delen want nu ziet ze er niet uit xd

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-20 21:03

En ze is helemaal kaal <3 Afbeelding

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:09

Wat jammer zeg dat er zo weinig reactie op je topic komt, is goed gelukt nu de 2de keer met scheren toch zo te zien?

Poekkie

Berichten: 7353
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: [VOLG] Shetlander Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 23:38

Blijft toch een mooie pony!

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 08:39

lisaguus schreef:
Weer even niks van mij laten horen. Even een tijdje rustig aan gedaan met Lynn omdat ze haar enting had gehad en door het weer. Vandaag weer een leuk dagje op stal gehad. Eerst weide wezen mesten toen had ze echt een enorme speelbui :') [ [url=m/JMAMH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze komt ook altijd nog even aandacht vragen met haar eigenwijze hoofdje <3
[ [url=m/SROwYd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna rondje gelangelijnt. Ze heeft zelf de ronde gekozen ik was van plan om een klein rondje te maken := _O-
Maar ze was echt weer super braaf! ze krijgt er ook steeds meer zelfvertrouwen door. trots <3
[ [url=m/CAzXBE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/COIMjj.png]Afbeelding[/url] ]

ons nieuwe setje
[ [url=m/p7eiiQ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb ook dit dekje voor mijn kleine uk :o

Wat een leuke pony zeg! Leuk hoe je zo actief en afwisselend met haar bezig bent.
En wat een verschil tussen wintervacht en zomervacht bij die kleintjes he :')

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:20

Wat een leuke updates, je bent altijd zo leuk met haar bezig.
Balen van bronchitis en eczeem, hopelijk gaat het nu goed.