meet J. Termie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

deborah_D

meet J. Termie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 21:08

Begin mei was ik op het internet aan het kijken naar paarden die te koop stonden, niet meteen om eentje te kopen. Maar toen zag ik J. Termie, zijn hoofd sprak me meteen aan! Hij was toen wel hengst maar ik dacht, ik wil hem toch een keer proberen. Die zelfde avond nog zijn we hem gaan testen en het klikte meteen, we beslisten toen ook meteen om hem te kopen. Na een maandje hem te rijden hebben we hem toch laten castreren. Nu is hij bijna 2 maanden in ons bezit en we zijn nog steeds super verliefd op onze knapperd.

J. Termie wordt 4 jaar op 1 augustus. Hij is een nakomeling van Namelus R en W. Termie 10, dit wil dus zeggen dat hij rechtstreeks van Stal Roelofs komt, waar hij gefokt is (ergens anders geboren). Hij is nog maar 2 maanden onder het zadel en super braaf, wel veel bloed.

Genoeg gepraat, hier volgen wat foto's!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
dit is mijn vriend op hem, hij rijdt nog maar 1,5 jaar en het klikt super goed tussen hen!

3.
Afbeelding
aller eerste wandeling, en dat na 3 weken stil te staan na zijn castratie!

4.
Afbeelding
En als laatste foto J. Termie met zijn dikke vriend Rosko

Wij zijn er super blij mee en zijn benieuwd hoe hij gaat evolueren tijdens het rijden!

R_emkee

Re: meet J. Termie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:49

aahw goss die laatste foto..!! :D zo schattig minnie en maxie

deborah_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-18 10:04

R_emkee schreef:
aahw goss die laatste foto..!! :D zo schattig minnie en maxie

ze zijn echt dikke vriendjes, super schattig!

Deroda

Re: meet J. Termie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:24

Ach, wat lief! Fijn dat het ook klikt tussen je vriend en je paard! Veel plezier samen!