In ieder geval. We beginnen de dag bitloos. Zilver snapte het niet, liep door alle hulpen , ging links ipv rechts (of andersom) en zat totaal geen ho op. Misschien iets voor de toekomst.
Note:
In 2016 mijn bekken, zitbeenknobbels, schaambeen en heiligbeen gebroken. Na een maand op bed liggen (en een week in het ziekenhuis) weer kunnen revalideren. Hier ben ik nogsteeds mee bezig. Ik ben meerdere keren per week bij de sportschool te vinden om te werken aan mijn houding. Ik vind het ook vreselijk om mij zo op een paard te zien

Daarna het normale hoofdstel weer omgedaan. Ik merkte direct verschil. Ik ben erg blij met het beeld. Misschien wel wat hoog ingesteld voor een jong beesie. Maar ze duikt heel erg. Nu hebben we dat er redelijk uit onder het zadel. Ik wil als dit bevestigd is weer verder met hals en hoofd naar beneden maar wel neusje eruit. Ze loopt altijd met de kin op het borst. Dan hangen de teugels in een lijntje... friezen kwaal.

Linksom al mooi sluiten naar de draf

En de mooist eerste sprong onder het zadel ooit als afsluiter van vandaag

Filmpje draf
Filmpje galop
Ik heb deze maand misschien 2 keer gereden. Ik ben nog wel op een wedstrijd terrein geweest. Niet gestart hoor. Gewoon even inrijden en weer naar huis. Staat wel stoer in wedstrijd tenue
Ze was super braaf. Blij met mijn toppertje. 

Opbouwend kritiek of tips is altijd lief
maar ik heb wel les en ze word niet vaak gereden! (1x per week)
Moet we leuk blijven voor haar jonge koppie. Maar misschien ben ik te kritisch en te bang haha. Ze loopt trouwens 2 keer per week.

zoals ik dit topic lees, rijdt TS amper om haar fries te sparen. Ik quote: "Opbouwend kritiek of tips is altijd lief