Hoogtepunten wat mij betreft;
Op 1: Working Equitation met Ton Duivenvoorden.

Eerst een half uur uitleg en show van onder andere de speedtrail. Maar ook uitleg over de losse onderdelen, hoe de weg naar de speedtrail verloopt. Super leerzaam. Veel begrip voor de fouten van het paard en een waanzinnige rijstijl.
Ook gebruik van een manegepaard en ruiter om te laten zien dat het spelenderwijs aangeleerd kan worden en dat het dus eigenlijk voor iedereen is. Manegepaard wist niet wat hem overkwam joh! Was een vrolijke zilverappel tuiger met een maanoog dus ook een bijzondere verschijning. Daarna een half uur koeiendrijven met jong melkvee uit de groepsstal op het erf (die zijn dus geen paarden gewend, tenminste in de verte niet dichtbij). zo mooi om het eigen initiatief bij de paarden te zien en de minimale communcatie voor het maximale resultaat. Echt genoten! Daarna nog even een praatje met Ton staan maken want die mengde zich in het publiek. Heel toegankelijk!
Op 2: Horseboarden! 6 teams van horseboarding NL die lieten zien wat horseboarden inhoud.

1 moment op de dag mochten mensen het zelf komen proberen, ik heb het gedaan (zijn helaas geen fotoos van) en ik zal je zeggen; onmogelijk! Terwijl ik kan snowboarden!
In de middag hadden ze een vette demo wedstrijd en dat ging echt heel hard! Ze zetten een strakke show neer en het publiek stond op de banken! Ik denk qua adrenaline de beste show van de dag, samen met het wakeboarden met het paard (ook door hen georganiseerd!) Mijn complimenten gaan uit naar Marjolijn van Fast&Furious die alles vol humor presenteerde, super goed uitleg gaf van het hoe en waarom EN zelf reed en dus zelfs live verslag deed van haar ronde

Op 3: Trickriding met Talitha Metselaar,

Meisje is duidelijk bezig met veiligheid en dankzij de outfit, goede (harde) muziek en waanzinnige stunts zet ze zichzelf echt op de kaart! Ze gaf nog een kort stukje uitleg en introductie en daarna was het tien minuten actie!! Mensen mochten na afloop ook nog met haar paard op de foto en ondanks zijn grasbuikje (na een lichte blessure begreep ik) zag hij er ook supergoed uit! Sympathieke act! Leuk om op grote EN kleine evenementen neer te zetten!
Verder genoten van: