Maar ondanks de drukte maakte ik ook dit jaar weer tijd om een kleine tribute te doen voor mijn overleden opa, ieder jaar ga ik rond de datum dat hij niet meer wakker werd naar het strand met de paarden om een filmpje te maken van de vooruitgang, plezier en alle andere dingen die ik met en van ze geleerd heb. Toen mijn opa jaren terug opeens slecht ter been werd ben ik met mijn vriend alles gaan filmen met de paarden zodat we het aan hem konden laten zien. En voor mij is het ieder jaar iets speciaals waarbij ik voor mijn gevoel nog iets voor hem kan doen ondanks dat hij er niet meer is.
Dit jaar wilde ik naast mijn 2 pony's Martje en Jack ook graag Sia meenemen, met haar train ik niet echt omdat ze 2 is maar heeft ze van Jack een hoop dingen afgekeken.
1.

2.

Martje mag natuurlijk ook niet ontbreken in het filmpje zij was tenslotte mijn opa's pony, inmiddels is ze 27 jaar en omdat we samen zijn opgegroeid durf ik ipc alles met haar zolang haar lichaam en conditie het nog trekken.
3.

4.

5.

6.

7.

En weer terug naar huis, na een heerlijk strandritje
8.

Op de dag zelf ben ik nog samen met mijn vriend en Jack naar het strand gegaan dat is onze jaarlijkse traditie, Jack had alleen 2 weken daarvoor een zware koliek aanval gehad tijdens een demonstratie
. Ik heb hem daarna een pauze gegeven omdat hij na onderzoek de aanval waarschijnlijk van een vitamine spuit heeft gekregen die hem uit zijn winter vacht moest helpen. Dit resulteerde in een hele drukke Jack op het strand die het eigenlijk niet eens is geweest met de rust en heel graag heel veel tegelijk wilde doen
. we hebben maar een paar trucjes van hem gevraagde en daarna mocht hij door de zee en lekker even rennen. 9.

10.

11.

De kwaliteit van de video is misschien niet zo geweldig als andere jaren, we wilde ons vooral focussen op het plezier ipv het totale "perfecte" plaatje vooral de beelden van Martje hebben wij zoveel lol beleefd om die te maken dat we niet hebben gekeken of ze scherp waren of mooi gefilmd waren maar als we 1 ding van mijn opa hebben geleerd is dat je er van moet genieten en dat deden we
Ook wil ik nog graag even een linkje plaatsen van de video die we vorig jaar voor opa maakte, deze was zo bijzonder omdat er een zeehond voorbij kwam zwemmen en mijn opa jaren EHBZ is geweest voor zeehonden: https://www.youtube.com/watch?v=Mrwp1iK32Ls
Bedankt voor het kijken en lezen tot het volgde foto verhaal/verslag
!