Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
san4nie schreef:Bedankt voor jullie reacties.
@kuggur. Die optie was ook meer voor later bedoeld eigenlijk. Ik mag graag op de zaken vooruit lopen..
Ik vind het alleen lastig om een leuk en betrouwbaar paard te zoeken om bijvoorbeeld op te lessen. Durf die kennis ook niet zo goed te vragen of ik zomaar even een poos gebruik mag maken van haar pony.
Kuggur schreef:Wel dat is eigenlijk niet wat je schreef, maar we zijn het eens.
Pepperrr schreef:Nee heb je, ja kun je krijgen
Misschien kun je een oproepje plaatsen op de bokt markt? Heel wat bokkers die uit groningen komen, wellicht iemand met een braaf paard waar je tijdelijk op mag rijden/mee mag lessen?
Anastasia24 schreef:Komt helemaal goed! Lekker door blijven gaan met de brave paardjes en na een tijdje cross je weer door de bossen!. Super dat je niet zoals vele de sport opgaf, en doorzette! respect!
poes schreef:Is er geen fijne rijschool in de buurt die je kan helpen? Bij angst heb je een paard nodig dat niet alleen braaf en bomproof is, maar ook met een onzekere ruiter overweg kan. En idd: klein beginnen! Aan de longe, en dan uitbouwen. In welke regio zoek je?
Monique1963 schreef:Je kunt alleen het vertrouwen terugkrijgen in paardrijden als een paard jou dat vertrouwen kan geven.