[VOLG] From wild to....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepfer
Berichten: 82
Geregistreerd: 28-03-18

Re: [VOLG] From wild to....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 14:49

Wat ziet ze er idd goed uit!

Sneeuwvlok23

Berichten: 187
Geregistreerd: 08-05-18

Re: [VOLG] From wild to....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 16:38

Ze ziet er goed uit! Echt een mooi paard :)

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: [VOLG] From wild to....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:35

Ik ben het met mijn voorgangers eens, wat ziet ze er goed uit!! Je bent goed bezig TS!
Hopelijk zijn haar kootjes ook snel geheeld.

_kmbn

Berichten: 240
Geregistreerd: 05-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-19 11:28

Hi allemaal, ben ik weer... Wat erg dat ik zo een lange tijd niks heb laten horen! :n Het was namelijk een druk en bewogen half jaar, ik heb amper de tijd gehad om even op me kont te zitten en lekker te schrijven. Maaaaaaaar..... Ik beloof dat ik nu consistent een week update plaats! Ik zat al een tijdje te bekijken wanneer ik dit ging doen maar nu is het moment! *\%/*

Waarom was mijn jaar nou zo druk? Nou om maar te beginnen in september; Kani begon zeer heftig gedrag richting Jacy toe te vertonen. Zo heftig dat mijn hekken plat lagen en Jacy elke dag onder de nieuwe sneeën en wonden zat. Ze wilde mij continue achterna vluchten. Na 1,5 maand aangekeken te hebben, heb ik besloten dat het beter is dat hij naar de oude eigenaar terug ging... :n |( Daardoor stond ik ook voor het dubio; paard erbij kopen, plekje verhuren OF Jacy verhuizen. Door de spoed die er bijkwam omdat Kani weg ging en ik zoveel stress had de afgelopen tijd besloten Jacy te verhuizen. Helaas was er niks geschikts en was het of Jacy alleen houden op mijn eigen plekje of snachts op stal. Ik heb toen de keuze gemaakt Jacy snachts op stal te zetten als tijdelijke oplossing. Tot ik een prachtig mooi buitenplekje zou vinden.

Die heb ik sinds 3 weken gevonden, Jacy is vorige week zaterdag verhuisd. We zijn lopend naar deze paddock paradise (aan het duin!) heen gegaan. Ik merk dat ze weer helemaal is opgefleurd, doordat ze snachts op stal stond was ze erg veranderd, dit heeft ze super snel weer losgelaten.

Verder gaat het met ons goed, mijn opleiding loopt voor de wind (paardenhouderij) en Jacy gaat als een trein. Ze heeft verschillende keren zadel opgehad en ze vind het allemaal prima. In de kerstvakantie heeft ze een dik achterbeen gehad (alweer de zelfde) en heeft ze 2 weken rust gehad. We wandelen veel, ik ben veel bezig met het dieper leren ontspannen en afvloeien vanaf de grond ik wil dit namelijk ook onder het zadel gebruiken. Jacy pakt dit echt super snel op namelijk.

Tot slotte heb ik een vraag aan jullie! Kan ik het beste een nieuw topic openen en hier een slotje op zetten, of hier in door gaan?

Duplo

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Re: [VOLG] From wild to....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 17:36

Wat fijn om te lezen dat je een fijne plek hebt gevonden!

Ben heel benieuwd hoe ze het allemaal op gaat pakken

Kan volgens mij gewoon in dit topic verder toch?

Kimmsel

Berichten: 812
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Re: [VOLG] From wild to....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:31

Updates kunnen gewoon hier hoor. Ik ben benieuwd naar foto's!

elise t.

Berichten: 338
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 20:17

Ik lees net je advertentie,i.v.m.de verkoop van je paard.hoop dat je paard een goede nieuwe eigenaar krijgt,die er wel de tijd voor kan vinden.